Hotel Bichlingerhof ****

• Ligging t.o.v. pistes7,6

34 reviews over Hotel Bichlingerhof in het Nederlands

Goed voor herhaling!

Luc maes, 7-10-2017

Zeer aangenaam hotel, lekker (veel) eten, prima kamer, zeer vriendelijk personeel. Fietsen en wandelen is hier een echte aanrader.

Mooi Hotel, fijne kamers.

Eric, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers wat gehorig, niet echt last van gehad, viel alleen op.

Ontbijt was goed maar voor 4* had wat uitgebreider gemogen jet bijvb croissants.

Baakies, 8-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een geweldige vakantie gehad! Mede dankzij het geweldige hotel, wij hebben geen enkel min puntje kunnen ontdekken. Het ontbijt en diner was super. Het ontbijt wordt later op de morgen niet aangevuld, maar als je er om vraagt brengen ze met alle liefde vleeswaren of roer ei of wat je maar wilt. Het diner was elke avond weer een schilderijtje. De kamer was mooi en schoon, in en rond om het hotel is ook alles keurig netjes en schoon.heerlijk balkon. Het personeel is vriendelijk. We hadden e bike fietsen, die waren ook super. Oosterijk is prachtig om te fietsen, alleen de fietsroutes worden niet altijd even duidelijk aangegeven, en dan is het soms puzzelen. Er wordt op dit moment een nieuw stuk bij aan het hotel gebouwd, wat er ook prachtig uit ziet met weer mooie ruime kamers!!

We hebben een aantal aanbieders voor Bichlingerhof voor je op een rij gezet:

Topvakantie gehad bij Bichlingerhof!

Jara, 11-7-2016

Mooi en schoon hotel, eten lekker en soms echt teveel voor ons, wellnessgedeelte met o.a. sauna en stoombad was helemaal geweldig en elke dag een e-bike tot je beschikking maakte het plaatje compleet!

Het personeel ook altijd aardig en behulpzaam en in dit hotel heb je echt een vakantiegevoel!

We kunnen geen nadelen bedenken, want het was echt Top!!!

Top vakantie gehad.

Sander, 2-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel en lekker rustig. Alles super netjes en schoon. Zeer vriendelijke mensen. Eten ook prima in orde alleen voor de grote eters onder ons net te kort. Geen min punten kunnen ontdekken.

een erg gezellig familie hotel

Hanny Bunck, 25-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

.....zou niet weten wat er niet goed was.....het was er erg schoon...het eten heerlijk en veel keus...de bediening super vriendelijk......de verwarming deed het een keer niet....even gemeld....en meteen werd deze nagekeken...en hersteld..de saunahanddoeken lagen al klaar bij aankomst....en werden ook weer vervangen.....jammer dat er maar een fotootje van de sauna- ruimte op de site staat......want deze is zoooo mooi! Er is ook een fijn speelhuisje voor de kleintjes (2 en 4 jaar).....in de kelder.....Wij hebben hier dus allemaal genoten met kinderen en drie kleinkids en komen graag terug!

super

Ron, 6-9-2015

mooie ligging net buiten centrum, nette kamers met iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, vrij gebruik van de nette sauna. Uitgebreid ontbijtbuffet en s'avonds 3 gangen diner.

Vriendelijk personeel en eigenaren die je helpen met alle vragen

Super vakantie

Vos, 4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een net hotel,goed verzorgd, schoon,,eten was goed,geen hoogstandje maar goed .

We hadden er e-bikefietsen bij het boeken bij gekregen,helemaal geweldig,zo kom je nog eens ergens zonder steeds de auto te moeten pakken .

Ook een super nette en schone sauna en stoomcabine ,heerlijk na een hele dag wandelen,en ook te boeken massage,zeer zeker een aanrader

Super mooie omgeving,we gaan zeer zeker nog een keertje terug

Goed hotel voor goede prijs

Dennis_Eefting, 12-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel voor goede prijs.

Via touroperator geboekt, net als vorig jaar weer incl skipas.

Door de niet al te dure prijs betaal je niet veel voor het eten; verwacht er niet teveel van. Het is aardig te eten maar heeft niet over.

Heerlijke vakantie

DVDB, 9-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel met mooie ruime kamers. Ook de sauna en het dampbad is heerlijk. Je krijgt een badjas en elke dag een schone saunahanddoek. Het eten is voor de prijs prima.

10 minuten lopen naar de stoeltjeslift. Daar kun je je schoenen en ski's in het depot laten staan voor een paar euro (als je bij Ruetz huurt, is dat zelfs gratis) dus dan hoef je niet met skischoenen aan te lopen. De oversteek naar het grote skigebied kun je beter met de bus doen.

Als je van après ski houdt, zit je in Westendorf goed. Nederlandse dj/zanger. Nederlandse bediening en Nederlandstalige muziek bij Gerry's inn.

We hebben een aantal aanbieders voor Bichlingerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bichlingerhof in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bichlingerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bichlingerhof scoort een 8.75 uit 10 op basis van 35 reviews.