Appartement BergWelt - Haus Nord

8 reviews over Appartement BergWelt - Haus Nord

• 2019
    10Miranda26-02-2019

Super

Wij zaten in het prachtige appartement 3, met 7 volwassenen en 5 kinderen. Het is een schoon, mooi en heel net appartement, het is er ruim, alles perfect voor elkaar, super locatie, mooie sauna ruimte erbij, prachtige ski ruimte, kan niet anders zeggen dat het een top appartement is.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Peter van Dongen19-01-2019

Perfecte locatie

Het is een verblijf op ongeveer 30 meter van de skilift dus dat is perfect. Genoeg parkeerplekken en het huis zelf is zeer netjes. Speciale plek waar je al je skispullen kwijt kan aan het eind van de dag. Ook zitten er 2 gezellige tentjes voor het appartement waar je eventueel kan gaan apreskiën. Het appartement ligt bij een zeer uitgestrekt gebied en je kan dus ook 2 kanten op met de lift, genoeg mogelijkheden en variatie dus.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Rienk08-04-2014

Geweldig appartement.

Super appartement op een prima lokatie om een goeie skivakantie te beleven. Wij waren met 6 volwassenen en 2 jonge kinderen. Iedereen was zeer tevreden. Voor de kleinste was er en mooi kinderbedje met beddengoed en kinderstoel. Appartement was superschoon en de uitrsuting is meer dan compleet. Broodjesservice is een hele goeie aanvulling. Hingen om 7 uur 's ochtends vers aan de deur. Verder is het skihok ook erg handig. Je eigen spullen achter slot en grendel en 's ochtends heerlijk warme droge schoenen. Door het lekkere weer geen gebruik gemaakt van de sauna enz. maar deze zag er ook mooi en schoon uit. Zeker een aanrader om naar dit appartement te gaan, ook in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Topbers30-01-2013

Perfect appartement

Mooi ruim en goed afgewerkt appartement. Goede wellness ruimte met ruime openings tijden (15.00-23.00 uur). Appartement is met oog voor detail afgewerkt. Prijs is vergelijkbaar met soortgelijke appartementen in Frankrijk, echter alles in deze appartementen klopt alles tot in detail. Daarnaast een boven gemiddelde hoge service graad van de beheerders. Ligging t.o.v. liften en supermarkt perfect, restaurants is wat verder lopen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Bert Vandebroek02-05-2012

volgend jaar opnieuw

Heel erg ruim appartement, mooi terras, net langs/tegenover de 2 skiliften van Brixen en bushalte voor skiwelt. Goede bedden, goed ingerichte keuken. De welness ruimte is ook leuk. heel proper en tijdens ons verblijf waren we blijkbaar de enigen die er gebruik van maakte. Er is een spar op 5 minuten stappen, 2 cafe/restaurants op 3 minuten stappen zonder dat je last hebt van het nachtlawaai. En op ongeveer 10min tevoet ben je in een gezellig centrum met restaurantjes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8nicole04-03-2012

mooi appartement, dichtbij de piste

het is een erg mooi app. alles nieuw en ruim, wij hebben er met 3 gezinnen gezeten en we hebben genoten. We sluiten ons helemaal aan bij de vorige beoordeling. Mooi, netjes, keukenspullen is wat karig, enorme pannen, geen schaar (kaasschaaf), handdoeken of theedoeken aanwezig. We hebben ook meteen geboekt voor volgend jaar maar de prijs viel idd wat tegen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 0Crista29-02-2012

Super huis en super plek

Een super groot app. op steenworp afstand van liften en supermarkt. Je hebt je auto niet meer nodig. Het is een nieuw complex met een lift. Elk app. heeft een eigen ruimte voor skispullen. Elke dag komt er iemand schoonmaken het het vuil op te halen. Qua keukeninventaris kan er nog wel wat aangepast worden. Erge grote pannen en geen handige koekenpannen. Kaasschaaf, schaar en dweil zelf meenemen. Het enige wrange was dat toen we gingen boeken voor volgend jaar het app. €900,00 duurder bleek te zijn geworden........

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

1 tip over Appartement BergWelt - Haus Nord

• nicole, 04-03-2012 Rapporteren

als tip willen wij meegeven, boek je skilessen bij activ (www.sckischuleaktiv.at) erg klantvriendelijk en lief voor de kinderen.

1 vraag over Appartement BergWelt - Haus Nord

• El, 15-01-2015 Rapporteren

Apres ski bar en geluid

In het sud appartement zit ook een apres ski bar heb je hier last van in het appartement erboven?

Appartement BergWelt - Haus Nord info

• Aantal personen8 tot 12