Appartement Barbara ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door potje

luxe appartementcomplex dicht bij centrum

potje
19-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Barbara in Westendorf ligt dicht bij de piste (oefenwijde) met verbinding naar hele Skiwelt gebied. Bij sneeuw tot het dal, ski je zo naar het appartement.

Wij (gezin met 2 kinderen van 5 en 8) zijn in de zomer geweest en zijn prettig verrast. Het complex is van buiten niet authentiek, eerder modern, maar is binnen is alles uitstekend voor elkaar en lekker luxe. Er is een heerlijk gezamenlijk welness complex in de kelder (sauna, stoombad, kneippbad, erlebnisdouche en relaxruimte waarvan alle gasten gebruik van kunnen maken. Was heerlijk aan het eind van de dag. Appartement, wij zaten in een 4-6 persoons model, was heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Alles was van prima voor elkaar, incl. 2 badkamers. Zoals je graag wilt op vakantie.

De huismeester, Isabella, was erg behulpzaam en wil alles voor je doen.

Aanrader. zeker in de winter, al is dan de prijs ook wel fors (maar komt mede door de prima ligging