Appartement Barbara

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Barbara voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Barbara in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi en ruim appartement

Stefan
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren een gezin met 4 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 4 jaar. Wij hadden een superweek. De gastvrouw zorgde ervoor dat alles naar wens was. Binnen was alles mooi afgewerkt en alles was vrij nieuw en superproper. Alle wensen die we hadden zoals het extra bijplaatsen van een babybedje en een eenpersoonsbed op 1 van de slaapkamers waren reeds uitgevoerd bij aankomst. Niets dan positiefs.

luxe appartementcomplex dicht bij centrum

potje
19-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Barbara in Westendorf ligt dicht bij de piste (oefenwijde) met verbinding naar hele Skiwelt gebied. Bij sneeuw tot het dal, ski je zo naar het appartement.

Wij (gezin met 2 kinderen van 5 en 8) zijn in de zomer geweest en zijn prettig verrast. Het complex is van buiten niet authentiek, eerder modern, maar is binnen is alles uitstekend voor elkaar en lekker luxe. Er is een heerlijk gezamenlijk welness complex in de kelder (sauna, stoombad, kneippbad, erlebnisdouche en relaxruimte waarvan alle gasten gebruik van kunnen maken. Was heerlijk aan het eind van de dag. Appartement, wij zaten in een 4-6 persoons model, was heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Alles was van prima voor elkaar, incl. 2 badkamers. Zoals je graag wilt op vakantie.

De huismeester, Isabella, was erg behulpzaam en wil alles voor je doen.

Aanrader. zeker in de winter, al is dan de prijs ook wel fors (maar komt mede door de prima ligging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barbara in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barbara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.