Appartement Marteshof

9,6

• Ligging t.o.v. pistes7,9

6 reviews over Appartement Marteshof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

In één woord fantastisch!

HelenevanB
2-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tijdens de voorjaarsvakantie met 2 andere bevriende gezinnen bij Marteshof gelogeerd, wat een heerlijke plek! Alles tot in de puntjes verzorgd en ontzettend gastvrij ontvangen. De appartementen zijn schoon, ruim ingericht en van alle gemakken voorzien. Heb in mijn leven tijdens vakanties nog nooit zo’n goed uitgeruste keuken tot mijn beschikking gehad, een verademing. Het huis ligt op een berg, op 5 min. rijden van winkels (Spar en M-preise) en op ca. 15 min. rijden van het skigebied Hochzeiger. Er zijn ook veel, goed gemarkeerde, mooie wandelroutes in de buurt. Marteshof is bij uitstek ook geschikt om met kleine kinderen op vakantie te gaan, er zijn veel handtamme dieren die je kan aaien en mag helpen voeren. Er is goede WiFi voor de grote en een speelkamer voor de kleine kids.

We hebben genoten; het was fantastisch

Crombagjes uit Holtum
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel geschikt met kinderen; fantastisch uitzicht; wie van dieren op de boerderij houdt is hier op zijn plek. In de winter; denk aan je sneeuwkettingen.

Hèèrlijke plek!

Suzannah1969
1-7-2016

Marteshof is idylllisch gelegen op een berg in Wenns, het perfecte uitgangspunt om het Pitztal gebied te verkennen. Onze hostess, Tanja was vriendelijk, behulpzaam en attent. Wij verbleven in het 'Bergblick' appartement, wat recent verbouwd is. Het heeft een groot balkon met een prachtig uitzicht. Het is ontzettend goed uitgerust (Tanja heeft werkelijk aan alle kleine details gedacht, niets ontbreekt) Het interieur is modern, licht, gezellig, comfortabel en praktisch! Klein, maar de lay-out klopt. Fijn dat er ook een echte zithoek is om lekker te luieren na een hele dag wandelen! Als wij ooit nog eens terug zouden gaan naar dit gebied, zullen we zeker weer bij Marteshof boeken. Buitengewoon comfortabel/luxe voor de prijs! Dit is een echte aanrader!! Hèèrlijk plekje!!!

Fantastisch voor jonge gezinnen

FamTunnissen
    12-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Dé plek om naar toe te gaan met een jong gezin. Wij hadden appartement Dorfblick. Super schoon en ruim appartement. Aan alles voor jonge kinderen is gedacht. Van speel hoekjes, speelkamers, bedjes e.d. tot afgesloten stopcontacten. Er is een speelkamer voor de kinderen waar ze van alles kunnen doen. Prima parkeergelegenheid. Het ligt wel hoog, dus even een wandelingetje gaat niet. De eigenaren waaronder Sieglinde en Josef laten vol trots hun dieren zien en de kinderen mogen helpen voeren, paardrijden en alle dieren aaien. Er staat ook buiten van alles om mee te spelen. Wij gaan zeker terug.

Geweldig

Amsterdam
    6-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement Marteshof in Wenns is erg fijn en vooral kindvriendelijk. Alles is schoon en compleet. Broodjes-service was goed. Het skidepot (kast beschikbaar Marteshof) bij de gondel was fijne verrassing. Voor de kinderen was het om 17:30 uur elke dag dierenfeest. Konijnen, cavia's, schapen, lammetjes, kippen en pony's. Josef en Sieglinde stonden dan klaar om met de kinderen de dieren te voeren, borstelen en eieren te rapen. Als klap op de vuurpijl mochten ze op de pony's rijden. Wij komen zeker weer terug.

• Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Marteshof in Wenns is geweldig! Super compleet, je grijpt nergens naar mis. Heerlijk zachte en voldoende handdoeken. Prima broodjes-service: elke dag je bestelde brood om 7.30u voor de deur. Waar wij heel blij mee waren was dat we vanuit het appartement een kast kregen voor onze skispullen in het depot. Wat een gemak, geen gesleep meer van en naar de auto, maar direct onder de gondel je spullen aandoen!

Een plek om zeker weer naar toe te gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Marteshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marteshof in Wenns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marteshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marteshof scoort een 9.55 uit 10 op basis van 6 reviews.