Appartement Marteshof

Appartement Marteshof

9.4Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Wenns

Op vakantie geweest naar Marteshof?

9.4Fenomenaal

8 reviews over Appartement Marteshof

• 2019
    9Fam. Crombag03-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Ook dit jaar werden we weer hartelijk ontvangen door Tanja, Joseph en Ziglinde. Aansluitend zijn we naar ons appartement gebracht en het voelde als thuiskomen. Het ziet er allemaal tip top uit. Mocht je met een gezin met kleine kinderen komen is het appartement Dorfblick ideaal. Er is een grote kinderspeelkamer en buiten zijn vele speeltoestellen waar je als ouder lekker op je eigen terras kunt zitten en kunt genieten van je spelende kinderen en een prachtig uitzicht hebt. Wij hebben prachtige wandelingen gemaakt en uitstapjes gemaakt naar de hangbrug in Reutte en de kastelen in Schwangau bezocht. Zowel in het appartement eten als op buiten huis is prima. Leuke goed betaalbare restaurants. Het was voor ons weer echt een week van genieten.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10HelenevanB02-03-2018

In één woord fantastisch!

Tijdens de voorjaarsvakantie met 2 andere bevriende gezinnen bij Marteshof gelogeerd, wat een heerlijke plek! Alles tot in de puntjes verzorgd en ontzettend gastvrij ontvangen. De appartementen zijn schoon, ruim ingericht en van alle gemakken voorzien. Heb in mijn leven tijdens vakanties nog nooit zo’n goed uitgeruste keuken tot mijn beschikking gehad, een verademing. Het huis ligt op een berg, op 5 min. rijden van winkels (Spar en M-preise) en op ca. 15 min. rijden van het skigebied Hochzeiger. Er zijn ook veel, goed gemarkeerde, mooie wandelroutes in de buurt. Marteshof is bij uitstek ook geschikt om met kleine kinderen op vakantie te gaan, er zijn veel handtamme dieren die je kan aaien en mag helpen voeren. Er is goede WiFi voor de grote en een speelkamer voor de kleine kids.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Crombagjes uit Holtum05-01-2018

We hebben genoten; het was fantastisch

Heel geschikt met kinderen; fantastisch uitzicht; wie van dieren op de boerderij houdt is hier op zijn plek. In de winter; denk aan je sneeuwkettingen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

10Suzannah196901-07-2016

Hèèrlijke plek!

Marteshof is idylllisch gelegen op een berg in Wenns, het perfecte uitgangspunt om het Pitztal gebied te verkennen. Onze hostess, Tanja was vriendelijk, behulpzaam en attent. Wij verbleven in het 'Bergblick' appartement, wat recent verbouwd is. Het heeft een groot balkon met een prachtig uitzicht. Het is ontzettend goed uitgerust (Tanja heeft werkelijk aan alle kleine details gedacht, niets ontbreekt) Het interieur is modern, licht, gezellig, comfortabel en praktisch! Klein, maar de lay-out klopt. Fijn dat er ook een echte zithoek is om lekker te luieren na een hele dag wandelen! Als wij ooit nog eens terug zouden gaan naar dit gebied, zullen we zeker weer bij Marteshof boeken. Buitengewoon comfortabel/luxe voor de prijs! Dit is een echte aanrader!! Hèèrlijk plekje!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10FamTunnissen12-03-2016

Fantastisch voor jonge gezinnen

Dé plek om naar toe te gaan met een jong gezin. Wij hadden appartement Dorfblick. Super schoon en ruim appartement. Aan alles voor jonge kinderen is gedacht. Van speel hoekjes, speelkamers, bedjes e.d. tot afgesloten stopcontacten. Er is een speelkamer voor de kinderen waar ze van alles kunnen doen. Prima parkeergelegenheid. Het ligt wel hoog, dus even een wandelingetje gaat niet. De eigenaren waaronder Sieglinde en Josef laten vol trots hun dieren zien en de kinderen mogen helpen voeren, paardrijden en alle dieren aaien. Er staat ook buiten van alles om mee te spelen. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 9Amsterdam06-03-2016

Geweldig

Appartement Marteshof in Wenns is erg fijn en vooral kindvriendelijk. Alles is schoon en compleet. Broodjes-service was goed. Het skidepot (kast beschikbaar Marteshof) bij de gondel was fijne verrassing. Voor de kinderen was het om 17:30 uur elke dag dierenfeest. Konijnen, cavia's, schapen, lammetjes, kippen en pony's. Josef en Sieglinde stonden dan klaar om met de kinderen de dieren te voeren, borstelen en eieren te rapen. Als klap op de vuurpijl mochten ze op de pony's rijden. Wij komen zeker weer terug.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 9Smac04-03-2014

Super mooie en complete vakantiewoning

Appartement Marteshof in Wenns is geweldig! Super compleet, je grijpt nergens naar mis. Heerlijk zachte en voldoende handdoeken. Prima broodjes-service: elke dag je bestelde brood om 7.30u voor de deur. Waar wij heel blij mee waren was dat we vanuit het appartement een kast kregen voor onze skispullen in het depot. Wat een gemak, geen gesleep meer van en naar de auto, maar direct onder de gondel je spullen aandoen! Een plek om zeker weer naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Appartement Marteshof info

• Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats