8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,5

14 reviews over Hotel Steixner in het Nederlands

Fantastisch om bv op doorreis van en naar Italië

Petra van den Burg
17-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Steixner is een geweldig gasthof vlakbij de Brennerpas en Innsbruck in het plaatsje Weer Tirol. De familie Hirschuber runt het hotel met passie. Gastvrijheid, super goed eten, vriendelijke bediening!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

super fantastisch

carmen
2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

het was gewoon fantastisch, het was de derde keer dat wij daar met familie op vakantie waren. het is echt een familiehotel, je wordt er ontvangen alsof je familie bent van hen. Eva is een zeer lieve en warme gastvrouw, de kamers, het eten, er is absoluut niks op aan te merken. we gaan er zeker en vast nog terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel.

Vincent
28-4-2011

Hier ben je nog echt gast veel waar voor je geld kom er al jaren en elke keer is het Weer feest in Weer.

Gereisd Met vrienden in december 2010

in een woord: "fantastisch"

Diana
13-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij de Steixner is HET er gewoon altijd!, dat moet je bij anderen nog maar afwachten

Gereisd Met partner in januari 2011

Redelijk

masjas52
4-1-2011

Sommige mensen zijn hier erg overenthousiast over. Ik vond het matig maar moet dan ook niets hebben van bergen, Oostenrijk en skiën.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010
2008

Betsy en ik zijn een paar nachten bij deze heerlijke gaan

L v Geffen
13-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Betsy en ik zijn een paar nachten bij deze heerlijke mensen wintersportvakantie gaan vieren. Wij hadden een ski pas van Het Hoch zillertal. Het ligt 3 kwartier(met gratis bus) van de piste af.Op zaterdag rijdt de gratis bus niet. Dan kan het reizen heel wat inhouden. Maar het hotel hebben we als geweldig ervaren. Vader senior kwam ons elke avond een lekkere borrel brengen, die we niet mochten betalen! En hij heeft ons bij vertrek ook keurig gratis naar het station gebracht. Maar dat wilden we natuurlijk niet hebben.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 13 2008 23:39:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Ik heb bij Monica leren lopen ( 35 jaar geleden) toen ik

Petra vd Burg
17-5-2007

Ik heb bij Monica leren lopen ( 35 jaar geleden) toen ik met mijn ouders op doorreis was...sindsdien komen we er bijna jaarlijks...het zijn echte bekenden van ons geworden. Ik speelde in de zomers met Cristian en Eva en nu Eva zelf een dochtertje(Anna) heeft ik het heel leuk voor mijn dochters( zelfde leeftijd)...de geschiedenis herhaald zich want wij kunnen er ook niet wegblijven!

Gereisd Anders in mei 2007

een heerlijk en gezellig hotel,leuke en mooie en eten !

Tony Traa
12-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

een heerlijk en gezellig hotel,leuke en mooie oostenrijkse kamers,verzorging en eten zijn perfect ! gemoedelijkheid van de fam,werkt aanstekelijk,zullen `t altijd proberen naar je zin te maken,wij mijn man en ikzelf komen er al enkele jaren.een heel mooi wandel gebied,kortom willen wij verwend worden en een gezelige vakantie hebben dan gaan wij naar steixner

Gereisd Anders in januari 2007
2006

Wij zijn dit jaar al 2 keer bij Steixner in Weer geweest,

Bart Hendrix
21-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn dit jaar al 2 keer bij Steixner in Weer geweest, één keer wintersport en deze zomer lekker gewandeld. Een prima locatie om allerlei verschillende dingen te doen. Voor de skiër die verschillende skigebieden wil aandoen ligt het ideaal. Voor de wandelaar zijn de mogelijkheden eveneens onbegrensd. Iedereen in de Gasthof is bezig met maar 1 ding: de gasten verwennen.

Gereisd Anders in oktober 2006

Ruim 25 jaar hebben we heerlijk genoten van de We zaten in

Richard
16-9-2006

Ruim 25 jaar hebben we heerlijk genoten van de gastvrijheid! We zaten elders in een pension, maar zijn altijd trouw hij Hans,Monika, Eva en Christian gaan eten! Ik ben er zelfs een beetje opgegroeit, was 5 toen ik er de eerste keer kwam. Aankomende week zijn we een beetje in de buurt maar gaan zeker goededag zeggen in de geweldig gezellig familie hotel!! Hoe de kamers zijn durf ik niet de zeggen, maar het eten, de bediening en de gezelligheid is echt geweldig, ook door de bewoners van Weer en Kolssas! Ik zou zeggen probeer het uit!! Dit jaar zijn we even op bezoek geweest!!! En hebben ff gezellig bij kunnen kletsen. En hebben we lekker wat gegeten!!!

Gereisd Familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steixner in Weer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steixner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.