Hotel Talhof

4.7Matig

Oostenrijk, Tirol, Wängle (bei Reutte)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 520p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

4.7Matig

• Animatie
  • Sauna

27 reviews over Hotel Talhof

• 2019
    4Familie S26-07-2019

Geen aanrader. Prijs kwaliteit niet in verhouding

Redelijk hotel, prima bedden. Wij verbleven in een familiekamer met uitzicht op: andere kamers/balkon, (pauzerend) rokend personeel, troep en garage’s. Niet echt spectaculair en ook geen bos. Ik vind een stukje van een berg met een paar (gekapte) bomen geen bos. Klein zwembad waar echt onderhoud aan moet worden gepleegd. Je haalt zo een voet open aan kapotte tegels. Geen binnenzwembad. Diner slecht, avond eten (cordon blue van kalkoenvlees) was rauw! Volgens de kok niet, maar als je kalkoen roze is en niet wit.... zeer jammer. Werd niks aan gedaan en we werden geacht de volledige rekening betalen. Kamers erg warm, geen airconditioning of Climate control in de kamer. ‘Voor’ deur kon niet op slot in de familiekamer, waardoor de kinderen zo naar buiten konden lopen snachts. Als het hotel vol zit is het onmogelijk voor alle gasten om te parkeren, niet genoeg plek. Dure kamer, maar dat was het echt niet waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Ineke17-11-2017

Goed hotel meenemen hond extreem duur!

Meeste kamers mooi gerenoveerd. Lekker eten! Vriendelijke bediening. Hond is toegestaan maar alleen in niet gerenoveerde kamer! De hond kost 28 euro per nacht! Dit vinden wij extreem veel. Dit komt volgens eigenaresse omdat in het verleden een hond iets stuk gemaakt had! Zou beter een borg kunnen vragen en pas laten betalen als er daadwerkelijk iets kapot of vies is geworden! Er is op de gang een apart eetgedeelte waar je met de hond kan zitten.

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Sanne B20-09-2016

Comfortabel en gezellig hotel, dik in orde

Ik had het prima naar mijn zin in dit hotel, want: -alles is heel schoon en je kamer werd goed bijgehouden elke dag. -het is een mooi en comfortabel hotel, met Oostenrijkse flair -lekker eten, uitgebreid ontbijtbuffet met verschillende verse broodjes. S'avonds kun je kiezen uit drie hoofdgerechten (bij een viergangen menu), - rustige ligging (tegen een berghelling, 5 min. lopen van de gondelbaan, prachtig uitzicht vanaf terras en restaurant), -hartelijk en gemoedelijk personeel. Vaak ook in klederdracht gekleed. -super E-bikes (merk: victoria, met Bosch motor met een bereik van 125 km), -zes dagen in de week kun je meewandelen met een bergwandelgids. Er zijn allerlei extraatjes als je wilt wandelen, zoals rugzakken en stokken e.d. -je krijgt een fantastische gastenkaart met allerlei gratis extra's in Reutte.

Goed, twee mensen van het personeel hadden een bijsluiter maar daar met een beetje humor bezien, houd je er nog een leuke anekdote aan over. Je moet inderdaad je keuze voor het avondeten de avond van te voren al doorgeven. Maar is dat een probleem? Wij vonden het juist goed want zo hoeft het hotel niet onnodig eten weg te gooien. Verder zijn de kamers in de nieuwe aanbouw erg modern en strak, daar moet je van houden. Wij voelden ons niet zo prettig in de kamer die wij hier kregen, met name vanwege de matglazen deur voor het toilet die bovendien niet helemaal afsloot. Wat dat betreft zijn wij nog wel van de oude stempel. Ook keken wij vanaf het balkon tegen een talud van keien. Direct na de eerste nacht bezwaren aangekaart bij de receptie. Wij kregen toen meteen een andere kamer die wel naar onze zin was. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 5A06-03-2016

Geen herhaling

Het hotel prendendeert 4 sterren te hebben, maar alles is het net niet. Het brood is niet gaar gebakken. Het buffet is beperkt en het weer zat niet mee. Je moet met de auto naar de skilift of 10 min. Lopen. De bus komt maar 4 x per dag. De fitness staat in de sauna en bestaat uit 2 fietsen en 3 haltertjes. Er zijn diverse saunatypen, maar wel allen bijzonder klein. Tip. Even verderop is tannenheimtal, daar kun je goed langlaufen. Een wandeling met Willi is ook leuk.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Corrie30-09-2015

Geweldig hotel

Wij zijn net terug van een fantastische week in Talhof samen met mijn zus en zwager.Wat een geweldig hotel. De suitte heeft een uitzicht op het dorp en bergen. Elke morgen een ander uitzicht,van zon,sneeuw etc.Het ontbijt en diner is grandioos. Personeel heel vriendelijk en de Fam Weirather geven je een heerlijk thuis gevoel.Op Maandag een galadiner gehad en elke dag een 3 keuze menu. In een woord, Geweldig.

Gereisd met partner in september 2015

• 8de moerloose wilfried pede brigite31-08-2015

zeer goed

hotel is zeer goed , mooie kamers, zeer mooie ligging in een fantastische streek voor wandelaars en fietsers. eten : uitstekend ontbijtbuffet, zeer degelijk saladebuffet bij avondeten. Keuze van 3 menu's , maar op 8 dagen verblijf maar één enkel keer vis, vind ik een beetje weinig , menu overladen met varkensvlees. Gebruik van E bike is werkelijk een voltreffer

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Jolanda05-07-2015

Ouderwets, niet klantgericht

Wij zijn niet enthousiast. Het eten is matig en je moet een dag van tevoren al aangeven wat je wilt eten. Bij aankomst krijg je direct de keuze onder je neus en moet je direct invullen. De inrichting is gedateerd maar de bedden zijn goed.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Ton28-05-2014

Mooie en vriendelijk Hotel

Een mooie Oostenrijks Hotel, en grote kamers , zeer zuiver Heel goed eten, keuze uit 3 menu, en een fantastisch salade buffet De E fietsen waren nog nieuw , en kregen een goede uitleg over gebruik de eerste dag met gids een mooie tocht gehad op verschillende ondergronden Het personeel was zeer vriendelijk, en behulpzaam Wij zullen hier nog wel een keer terug komen

Gereisd met partner in mei 2014

• 9LeeLida27-05-2014

Geweldig genoten

Op de eerste volle dag na aankomst zijn wij uitgenodigd voor een gala-avond. Wij zijn verwelkomd met een drankje en een viergangendiner. Op de eerste dag dat de fietsen uitgeleverd zijn, is de verantwoordelijke persoon een fietstocht met ons gaan maken, waar wij op diverse ondergronden goed kennis konden maken met het gebruik van de elektrische fiets. Tevens organiseerde hij verschillende wandeltochten. De kamer is schoon opgeleverd en ruim en goed ingericht: bank, stoelen, zitje, kastruimte en bedden. Tijdens het verblijf wordt ook goed onderhoud gepleegd. Twee negatieve puntjes: 1. door de opbouw van de eetzaal bezit onze kamer geen terras en kan de verduistering niet helemaal gesloten worden; 2. het water uit de kraan stroomt te langzaam, goed uit oogpunt van besparing, vervelend in het gebruik Resumerend kan gesteld worden dat wij een voortreffelijke tijd hebben gehad in Panorama Hotel Talhof, dat op een schaal van 1 op 10 met een forse 8,7 gewaardeerd kan worden.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9wagensveld24-01-2012

prachtig uitzicht over reutte

Heel gastvrij ontvangst mooie kamers en uitgebreid ontbijt buffet en een drie gangen keuze menu. Altijd een salade buffet ook met kleine warme gerechten. Maandags een gala diner is de ontvangst met een drankje en live muziek van de eigenaar. En een prachtig uitzicht over Reutte zowel op de dag als avonds met de lichtjes. Het ligt wel niet midden in het dorp maar wel heerlijk rustig.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• Eten en drinkenDiner

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden