Wängle (bei Reutte)

We hebben een aantal aanbieders voor Wängle (bei Reutte) voor je op een rij gezet:

Reviews over Wängle (bei Reutte)

Was erg mooi!

mirthe
    28-10-2012

De bergen waren echt FANTASTISCH. Vanuit onze kamer in het hotel waren ze ook heel mooi te zien. We zijn met de kabelbaan naar boven geweest. Ze hebben echt ENORME bekers appelsap daar. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Wangle is een klein gehuchtje dat op loopafstand van het

Ingrid en Frank
    29-7-2007

Wangle is een klein gehuchtje dat op loopafstand van het stadje Reutte ligt. Uitgaan moet je dan ook hier zoeken. Wangle is geweldig gelegen qua natuur en omgeving. Wij zaten er in gasthof Kroller wat ons prima bevallen is. Het ligt er lekker rustig en je kunt vanuit Wangle prachtige wandelingen maken. Je loopt zo naar de bergbahn Hanekamm die je naar 1900 meter hoogte brengt. Van daaruit kun je van hut naar hut wandelen. In de directe omgeving ligt de Plansee waar je kunt zwemmen, watersporten, heerlijk verse forel eten. Wat wij willen zeggen is dat Wangle zeer centraal ligt om van alles te ondernemen. Het plaatsje zelf is zeer rustig.

Gereisd Anders in Sun Jul 29 2007 21:10:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wängle (bei Reutte) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 15 reviews