Camping Süd-see

Camping Süd-see

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Walchsee

Op vakantie geweest naar Süd-see?

8.8Fantastisch

• 5.4Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

Meer camping info

23 reviews over Camping Süd-see

• 2019
    7Marieke Bos18-07-2019

Terrassencamping aan het meer.

Dit is een terrassencamping aan het meer. Er is een sanitairgebouw wat prachtig is, lekker ruikt. De afwasruimte is ook groot, meer dan voldoende capaciteit. Tussen het meer en de camping loopt een weg waar auto's best hard rijden. Het onderste terras is afgescheiden door een hek, waardoor je hier tegen het hek zit aan te kijken. Kies dus liever voor een hogere plek. Dan heb je schitterend uitzicht op het meer. Je auto staat naast je kampeermiddel. De plekken zijn echt klein. Op de camping is een restaurant met zicht op het meer. Daar is ook de plek om het meer in te gaan om te zwemmen. Al met al niks mis mee, maar veel te duur.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

6Arie10-09-2016

Mooi gelegen maar duur!

Mooi gelegen camping maar duur! Wij hadden een comfortplek voor €45 per dag. Daarvoor krijg je een niet al te grote plek met wel alle voorzieningen. Het sanitair wordt matig onderhouden en is niet altijd even schoon. Het restaurant is ver beneden de maat en zeker niet voor herhaling vatbaar. Het toppunt vonden wij dat nadat we met onze kano het meer waren op gegaan we werden klem gevaren door de speedboot van de waterski school. We moesten €3 per dag betalen om met onze eigen kano op het meer te mogen varen! Volgende keer maar een andere camping!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Marcel en Ann02-07-2016

Prachtig uitzicht.

Terrassencamping met mooi uitzicht op de walchsee. Een mooie plaats mogen kiezen bij aankomst waar we 5 dagen hebben gestaan aan het meer waar je rond kunt wandelen. Ook een supermarkt in de buurt (2km) en een kabelbaan/zetellift. Prachtig modern toiletgebouw, maar toen wij er waren werd dit niet dagelijks onderhouden.Zeer vriendelijke uitbaatster die ook Nederlands praat. Met acsi kaart 19€ maar er komt wel nog 7€ extra bij aan taks...

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Saskia05-09-2015

Mooie camping

Mooie camping. Zeer schoon sanitair. Kleine plaatsen voor tent of caravan. Maar een prachtig uitzicht. Veel te doen in de omgeving qua wandelen/fietsen. Ook leuke uitstapjes binnen een half uur rijden. Restaurant valt tegen maar is wel een leuke plek om een drankje te drinken. Door het slechte weer zijn wij eerder vertrokken.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Jan24-08-2015

Duur en matig

Dure camping en kleine plekken op terrassen. Sommige plekken hebben mooi uitzicht op het meer, maar vaker staat er een andere camper of caravan voor je. Net grasveld langs het meer waar je lekker kan zwemmen. Volgende keer zal ik eerst de andere twee campings die er zijn (aan de west en oostzijde van het meer) proberen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Anja16-08-2015

Prachtige omgeving, mooi uitzicht.

Heerlijk gegeten in het restaurant. Vriendelijke dame aan de balie van de receptie. Super mooi uitzicht vanaf de plekken. Geweldig mooie omgeving. Wilden maar 1 nacht blijven voor overnachting maar het werden er 3. Hadden nog wel langer willen blijven. Mooi zwem meer met schoon water. Het sanitair is modern en schoon.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Fleurbelle07-08-2015

Meer van verwacht....

Terassencamping met uitzicht over de Walchsee. Mooi uitzicht, dat is zeker. Wij zaten op terras 6. Hadden een luxe plek gereserveerd, daar waren we echt blij om. Anders had het ( caravan en bus ) niet gepast. Voor het geld van ruim 60,00 per nacht is het te duur vind ik. . Hadden er meer van verwacht. Geen kinderanimatie, verder niets voor de kinderen alleen het meer en een klein speeltuintje. Restaurantje waar je iets kan drinken/eten of een ijsje kan halen. Sanitair gaat wel, had het schoner verwacht. Omgeving genoeg te beleven!!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9willem de haan20-06-2015

Wat een supercamping!

Wij waren hier een week na pinksteren, mijn vrouw en ik en onze 2 kinderen van 6 en 8. Heerlijk weer gehad (28+ graden) en genoten van het mooie,goed onderhouden prive strand van de camping. Het Sanitair is werkelijk beter voor elkaar dan menig 4 sterren hotel! Het uitzicht adembenemend en de huismeester is een jonge enthousiaste vent uit Nederland die je graag helpt en tips geeft over de omgeving. Op doorreis naar Italië of op zoek naar een langer verblijf, wij zeggen doen!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9elsgerits10-07-2014

Heerlijke camping voor rustige winter genot

we zijn hier 1 week geweest op wintervakantie. De camping is uitgerust met ski-room en droogruimte. Aanrader is verwarmen op gas en niet op elektriciteit (1 nacht 28amp) Vriendelijke eigenares. Zalig restaurant waar we savonds afzakte voor een hapje en een neut!!! Geweldige uitbaters, Maria en Franz, fijn mijn verjaardag gevierd. Prachtig uitzicht vanuit de caravan op Walchsee en de Bergen! Plaatsen zijn klein! In de winter hebben we enkel wintertentje bij dus dat ging prima maar voor een grote tent en dan de auto er nog bij krijgen....wordt krap. Prijs was me Acsi ook goed te betalen, in total (wegens het hoge elek. verbruik van de eerste nacht) 25€ per nacht. Toiletten, douches alle ruimtes blonken gelijk ne Spiegel en lekker verwarmd!!! Een aanrader. Alleen Mogen ze de trapjes strooien. kleinigheidje. Voor herhaling vatbaar, volgend jaar terug!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Inge05-08-2010

Prima!

Mooie terrassencamping direct aan de Walchsee. Sanitair is super! Wij waren er in de zomer. Mooi privestrandje bij het meer, water wel erg koud! Prachtige omgeving. Vanaf de camping is het wel een eindje lopen naar het dorpje. Voor bij de camping zit een prima pizzaria en hier kan je ook smorgens je warme broodjes halen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden