Hotel Sonnenhof

• Sauna

14 reviews over Hotel Sonnenhof

• 2019
    10Alice en Fréderic01-10-2019

Op naar de zoveelste keer in dit Paradijs!!!!!!!!!

Sonnenhof heeft zijn naam niet gestolen! Welk weer ook, Frau Efriede Kaltschmid brengt altijd de zon in huis. Voorafgaandelijk aan ons zoveelste verblijf in haar Pension verbleven wij in het mondaine Seefeld in een viersterrenhotel. Op geklutste eieren bij het ontbijt was er geen enkel verschil!!! Noch op de kamers, die trouwens meer functioneler waren, noch op het ochtendontbijt waar in tegenstelling tot dat -sterrenhotel door Frau Elfriede de koffie, thee, chocolademelk (al dan niet warm), enz door haar aan tafel gebracht werd en dat telkens met een vriendelijk woordje!!!!! Bovendien is de omgeving betoverenswaardig, zelf al heeft men er meerdere keren verbleven!!! Sterk aan te raden voor iedereen die van een rustige en/of sportieve vakantie wil genieten. Wij gaan ieder jaar tot viermaal toe richting Tirol, maar het is ondenkbaar geworden om één jaar niet in Sonnenhof verbleven te hebben. Meer dan aan te bevelen!!!!!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2019

• 8Familie Kuijpers21-07-2019

Topbestemming voor de Oostenrijk liefhebber!

Fantastische bestemming wanneer je houdt van de Oostenrijkse sfeer! Mevrouw Elfriede Kaltschmid zorgt ervoor dat je je thuis voelt in dit mooie pension. Het ontbijt voldoet aan de wensen en is altijd vers. Zelfs met kinderen kun je hier uitstekend verblijven, je kunt de faciliteiten van Bellevue am See gebruiken, binnen- en buitenzwembad met ligweide en kindertoestellen. Ook kun je een e-boot huren voor een mooie vaartocht over de Walchsee met prachtige vergezichten. Wij hebben als gezin enorm genoten en de kinderen willen niet naar huis. Wel kan het weer wisselvallig zijn, hou hier rekening mee. Walchsee is een klein dorp maar ademt wel gezelligheid en sfeer uit, lekkere eetgelegenheden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Cees Vos12-07-2017

Gastvrij Pension,altijd een vriendelijk gastvrouw

Fijn Pension om te wandelen , om te gaan Golfen . fijn om te gaan Skiën .

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Monique10-02-2017

Toplocatie, langlaufloipes beginnen voor de deur.

Ideaal om te langlaufen, diverse loipes vanuit het pension lopend te bereiken. Mevrouw Kaltschmid zorgt voor een zeer gastvrije ontvangst. Voelt als een warm bad. Voor geoefende skieërs zijn er weinig uitdagende hellingen in de omgeving.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Margo19-07-2015

Gastvrij met alle faciliteiten binnen loopafstand

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Pension Sonnenhof. Mevrouw Kaltschmid zorgt ervoor dat je je echt thuis voelt en heeft altijd tijd voor een vriendelijk woord en tips. Het appartement was schoon en van alle gemakken voorzien. We hadden zelfs twee badkamers en twee toiletten. Ons appartement was aan de straat / dorp zijde gelegen, dit gaf wel geluid van het verkeer, 's nachts rijdt er echter niet zoveel verkeer meer waardoor wij het niet als hinderlijk hebben ervaren. Slaap je met de ramen dicht dat is het geluid echt minimaal. Wij hebben volop gebruik gemaakt van alle faciliteiten van Hotel Bellevue, dat op loopafstand ligt. Oa, het binnen- en buitenzwembad, de sauna's en lekker relaxen aan het meer. In pension Sonnenhof kun je heerlijk ontbijten en bij de buren Walchseeerhof is het diner voortreffelijk. Al met al een zeer geslaagde vakantie:)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10frederic_pletinckx26-02-2013

De zon schijnt altijd in Sonnenhof

Steeds opnieuw komen wij bij mevr Kaltschmit tot rust; Steeds aandachtig zoals zij is, staat zij u in raad en daad te woord! Buitengewoon onthaal en uw volledig verlof steeds ten dienste. Hoe zij dat al die jaren doet op deze fijne en typisch Tiroolse genegen manier is ons telkens weer een raadsel. Je moet het meemaken om het te geloven. Kan iedereen dit pensionnetje ten stelligste aanbevelen!! Hebben voor juni 2013 en februari 2014 al gereserveerd!!! Kijken er al naar uit! Familie uit Halle (België)

Gereisd met partner in februari 2013

• 10frederic_pletinckx23-04-2012

Supergezellig!

Je wordt er doom mevr Kaltschmit werkelijk in de watten gelegd

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Fam. Zoet22-08-2011

Voor herhaling vatbaar. Zeer goed!

Hotel Sonnenhof is een echte aanrader. Goede en schone appartementen, fijne bedden en een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Helemaal goed om weer bij te komen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Natasha15-03-2011

Prima

Op doorreis, 1 nacht hier verbleven. Onze booking was vergeten, maar dat was geen probleem. We kregen een kleinere kamer, helemaal bovenin, met balkon en zicht op het meer. Heerlijke zon. Balkon loopt door, met drie andere kamers. Bedden prima, douche klein maar goed. Ontbijt lekker en leuke authentieke eetzaal. De gastvrouw helemaal in tiroolse stijl en zeer aardig. Bij het meer heerlijk in het strand restaurant gezeten. 's Avonds een restaurant zoeken was niet eenvoudig, veel is er niet. We zaten er 1 week na het hoogseizoen (11 maart). In het 'strand restaurant' gegeten, redelijk prijzig voor behoorlijk simpel eten.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9de jong28-02-2010

zeer schoon en ruim appartement

voor de eerste keer in Walchsee geweest met hond, zeer goed bevallen! Het appartement zag er zeer goed uit met zelfs een vaatwasser. Aan de weg kant wel erg gehorig.De eigenaresse was altijd zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed! Prachtig langlaufgebied voor de deur en heerlijk gratis ontspannen in het zwembad in het hotel vlakbij. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2010

Hotel Sonnenhof info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenhof voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats