Aparthotel Bellevue am See

8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,5

5 tips over Aparthotel Bellevue am See

Fulko, 10-3-2014

Ga ook eens een dagje naar de Steinplatte/ Winkelnmoosalm.

neem de lift niet in Waidring (oostenrijk) maar in Seegatterl (Duitsland) naast Reit in Winkel. Je kan de dag eindigen met een afdaling van 12 km!

fulmeul, 10-3-2014
Ga ook eens een dagje skien op de Winkelmoosalm/ Steinplatte. Ga dan aan de duiste kant (Seegatterl) omhoog om zo aan het einde van de dag de langste afdaling van europa te maken tot aan de parkeerplaats. (12 km)
Roos, 14-8-2013
De omgeving is erg mooi. Leuke uitstapjes met kinderen zijn Ellmis Zauberwelt in Ellmau en Hexenwasser in Söll! Nooit geweten dat ze zulke mooie speel parken boven op een berg konden maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue am See voor je op een rij gezet:

Toine, 8-8-2012
Als je in Tirol bent zijn de Krimml watervallen een aanrader, het is de 1.5 uur rijden zeker waard. Ook de zilvermijn in Schwaz is een aanrader. Let wel op voordat je gaat wat er in de buurt allemaal te doen is. Dat maakt je vakantie alleen meer leuker.
Debbie en Leon, 17-11-2011
Hexenwasser in Soll, Kossen, zilvermijn in Schwaz, Innsbruck, rodelbaan in Walchsee en Grossglockner.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue am See voor je op een rij gezet: