Appartement

super goed

Bonnema Wiel
13-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen hier al jaren, zowel zomer als winter. De appartementen zijn heel gezellig en zo schoon! En van alle gemakken voorzien. Bovendien is de fam. Winkler ontzettend vriendelijk en behulpzaam. In het huis is een Sauna die je tegen een kleine vergoeding mag gebruiken. tafeltennis en een kleine gezellige bar is ook aanwezig. De ligging van deze appartementen is zeer gunstig. midden in het oergezellige dorpje, en maar 5 min. van de gondel af die je naar de prachtige Steinplatte brengt. In de winter om te skieen en in de zomer om prachtige wandelingen te maken of naar triassic park te gaan boven op de berg. Zeer zeker een aanrader als je kinderen hebt. Kortom een hele dikke plus voor dit appartement en fam. Winkler!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Weer een uitstekend verblijf

H. Grotegoed
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het verblijf in Appartement Winkler was weer helemaal goed! We zijn al jaren vaste klant. Auto overdekt voor de deur; op loopafstand van de gondel (Steinplatte). 'S ochtends de zon in de kamer (#15); heerlijk balkon met super stoelen. Uitstekende douche, etc.

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Super verblijf

c_2508
11-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Winkler super appartement. Zeer groot. Altijd even vriendelijk. We komen er al jaren. Mijn partner komt al vind kinds af aan bij familie Winkler samen met zijn oma dankzij hem ben ik hier ook terecht gekomen.. Altijd een super vakantie bij Familie Winkler. Echt een aanrader. Dorp zelf ook erg gezellig. Ik zou echt niet naar een ander plek willen gaan dan bij familie Winkler.. Weer hebben we ook altijd goed mee.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel gezellig appartement

Ad en Lily
26-8-2011

Bij aankomst konden wij onze auto op de overdekte parkeerplaats stallen met de deur naar de appartementen op slechts enkele meters afstand. Wij kregen een 2-4 persoons appartement toebedeeld, dus de ruimte met ruim 45 m. met aparte slaapkamer was voor 2 personen gigantisch. De volledig ingerichte keuken was van alle gemakken voorzien en toen van de ingebouwde koelkast het instelknopje afbrak werd er binnen enkele uren een aparte koelkast met vriesvak als tijdelijke oplossing geplaatst tot de koelkast gerepareerd was. Dus prima service. Onze week, met heel mooi weer tot 32 c., is omgevlogen door de vele mogelijkheden en activiteiten die er zijn. 1e dag wandelen, 2e dag e-fietsen gehuurd, 3e dag naar Salzburg, 4e dag zwembad, wegens de warmte, 5e dag met de auto dagtocht gemaakt in de omgeving en de 6e dag een gigantisch grote ijscoupe eten in cafehaus Schmid. En dan weer, jammer genoeg, naar huis.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Mooie vakantie in Waidring

Alexandra
3-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het huis ligt op 100 mtr van het centrum met alle voorzieningen en ook op loopafstand van de gondel naar het wandel en skigebied Steinplatte. Het appartement is netjes ingericht met alle voorzieningen die je maar nodig hebt. Zoals koelkast met diepvriesvak, oven en o.a.koffiezetapparaat. De ruime slaapkamer heeft nog een aparte ruimte voor het kinderbedje wat we gratis gebruiken konden. In de kelder is een leuke bar met zelfservice en wifi. Ook is hier een sauna, tegen een heel lage prijs te gebruiken, solarium en fitness met tafeltennis ruimte. Onze auto konden we parkeren in de afgesloten garage of op de overdekte parkeerruimte. Waidring is een leuk Tirools dorp maar je moet wel de weten waar de verschillende activiteiten zich afspelen want er wordt veel door verschillende particulieren en verhuurders georganiseerd. Het kantoor van de VVV is DE plaats om alle gratis informatie te krijgen en de kaart om mee te doen aan het VVV kinderprogramma en de gratis bus in het dal.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal goed en tevreden

w. rotensen
4-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

voor ons een heel fijn app, we zijn er al 3 keer geweest en gaan er zeker weer heen is echt op loopafstand ...6 min.... van het dalstation (gondel) ze hebben een sauna in het gebouw dat voor een klein prijsje is af te huren de ligging is aan de rand van het dorpje en je ziet vanaf de meeste kamers/app. de gondels omhoog gaan toppie!! voor een leuk huurprijsje van je app.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Niet voor herhaling vatbaar

fem
1-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in app nr 15(voor 2 pers) de inrichting is zeer minimaal geen magnetron of oven, 2 kookplaatjes en geen lekkere bank maar een houten rechte eetbank en een eetstoel gelukkig had ik zelf een strandstoel meegenomen anders had ik het niet uitgehouden.Het bed was wel goed en ook een lekkere douche.En van alles 2... dus stond steeds af te wassen zou een kleine moeite zijn om 4 kopjes neer te zetten ipv 2! 2 vorken 2 messen enz enz!!!Ook maar 2 ned zenders nl ..1 en 3 ....app 18 en16 waren de bedden erg slecht en ook niet echt gezellig ingericht wij gaan er in ieder geval nooit meer heen..en Waidring zelf vond ik zeer saai het leeft er niet ,skigebied was goed voor beginners maar wel heel erg druk.Al met al ..met een beetje comfortabeler inrichting is hier echt nog wel wat eer te behalen hoeft allemaal niet zo veel te kosten..overigs...de appartementen waren wel erg schoon en netjes.

Gereisd Met vrienden in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Winkler in Waidring, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Winkler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.