Hotel Tiroler Adler

Hotel Tiroler Adler

7.9Goed

Oostenrijk, Tirol, Waidring

Op vakantie geweest naar Tiroler Adler?

7.9Goed

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Adults only
  • Sauna

9 reviews over Hotel Tiroler Adler

• 7Wiel17-02-2017

Goed georganiseerd, supervriendelijk, gedateerd.

Wel goed. Perfect georganiseerd. Zeer vriendelijk personeel. Brandschoon, perfect verzorgd. Ontbijt super.

Niet goed. Gedateerde inrichting. Prijs kwaliteit hierdoor niet in verhouding. Luie kok, geen enkele fantasie meer om iets verrassends te leveren bij het diner. Porties diner soms zelfs te klein. Nauwelijks parkeervoorzieningen bij het hotel.

Advies. Alleen met ontbijt boeken, elders eten.

Florian Schreder, Inhaber, 23-09-2019

Beste Wiel! Bedankt voor je beoordeling. We nemen elke kritiek zeer serieus en streven ernaar om aan de kwaliteitseisen van onze gasten te voldoen. Hartelijke groeten van het Pillerseetal, familie Schreder en het team van Hotel Tiroler ADLER.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7Maurice11-02-2013

Netjes, maar niet bepaald gastvrij

Tiroler Adler is zeer schoon. De kamers zijn wat oubollig, maar heels choon. Complimenten. Wat ik alleen jammer vind is dat je als hotelgast obv logies en ontbijt niet kunt dineren in het hotel. Dit is alleen voor de halfpension gasten. Dit stoort mij enorm. Verder mag in de openbare ruimtes gerookt worden, hier moet je altijd langs richting de kamers. Ook is het personeel schreeuwerig, vooral bij het ontbijt. Dat kan af en toe irritaties opwekken

Verder is de skilift op 5 minuten loopafstand. Dat is ideaal!

Al met al een goed ens choon hotel, maar er mag wel wat meer aan de logies en ontbijt gasten gedacht worden qua service!

Florian Schreder, Inhaber, 23-09-2019

Beste Maurice! Bedankt voor je beoordeling. We nemen elke kritiek zeer serieus en streven ernaar om aan de kwaliteitseisen van onze gasten te voldoen. Hartelijke groeten van het Pillerseetal, Familie Schreder en het team van Hotel Tiroler ADLER.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9luc 04-02-2009

Grote klasse!!!

We werden als vaste gasten ontvangen al was het de eerste keer in dit hotel. Vriendelijkheid en service waren super, niets was teveel...

Zal zeker een aanrader blijven, ook voor beginnende wintersporters

• 9Ligging t.o.v. pistes

Florian Schreder, Inhaber, 23-09-2019

Beste Luc! Bedankt voor je goede beoordeling. We kijken uit naar elke aanbeveling. Hartelijke groeten van het Pillerseetal, Familie Schreder en het team van Hotel Tiroler ADLER.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Fam. F.J. Taal07-01-2008

We waren met 6 personen en een baby in het hotel en niets was te veel moeite. We waren er met Kerst en het was heel sfeervol en familiair. Het eten was heel erg lekker en gezellig. Alles was er blinkend schoon, en voor ons Nederlanders een heerlijk bakje koffie. De skipiste is er haast altijd mooi. De locker in de Intersport(van het hotel) is ontzettend handig. Kortom een heerlijke vakantie. We willen volgend jaar weer.

Florian Schreder, Inhaber, 23-09-2019

Beste Familie F.J. Taal! Wij willen u bedanken voor uw beoordeling. Ondertussen is ons ook veel overkomen. We hebben veel gerenoveerd. We kijken ernaar uit je weer te zien in het prachtige Pillerseetal. Groeten van de Familie Schreder en het ADLER-team van Hotel Tiroler ADLER Waidring.

Gereisd met familie in december 2007

0 tips over Hotel Tiroler Adler

0 vragen over Hotel Tiroler Adler

Hotel Tiroler Adler info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk