Hotel Tiroler Adler

Brandschoon, perfect verzorgd.

Ontbijt super.

Niet goed.

Gedateerde inrichting.

Prijs kwaliteit hierdoor niet in verhouding.

Luie kok, geen enkele fantasie meer om iets verrassends te leveren bij het diner.

Porties diner soms zelfs te klein.

Nauwelijks parkeervoorzieningen bij het hotel.

Advies.

Alleen met ontbijt boeken, elders eten.

Oude reviews (archief)

voor herhaling vatbaar

peter
25-8-2015

Supervriendelijke mensen in het hotel keurige kamers goed ontbijt en goede keuzemogelijkheid bij het diner

Netjes, maar niet bepaald gastvrij

Maurice
11-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tiroler Adler is zeer schoon. De kamers zijn wat oubollig, maar heels choon. Complimenten.

Wat ik alleen jammer vind is dat je als hotelgast obv logies en ontbijt niet kunt dineren in het hotel. Dit is alleen voor de halfpension gasten. Dit stoort mij enorm.

Verder mag in de openbare ruimtes gerookt worden, hier moet je altijd langs richting de kamers.

Ook is het personeel schreeuwerig, vooral bij het ontbijt. Dat kan af en toe irritaties opwekken

Verder is de skilift op 5 minuten loopafstand. Dat is ideaal!

Al met al een goed ens choon hotel, maar er mag wel wat meer aan de logies en ontbijt gasten gedacht worden qua service!

Goed hotel eten super,

Fam Schoeters
24-8-2010

Pluspunten:

-Eten

-Vriendelijkheid personeel

-Centraal gelegen Hotel

Minpunten:

-prijs tegenover het gebodene in het hotel wat aan de hoge kant in vergelijking met andere hotels die meer bieden

-roken in openbare ruimten, echter deze zijn niet te vermijden als je naar je kamer of eetzaal moet.

-Voor kinderen in het hotel bijna niets te doen, de openbare verblijfkamer was vaak dicht / dit aangekaart helaas.... volgens het personeel is dit door overige gasten gedaan..

-Weinig eigen parkeergelegenheid, je moet de auto meestal op een openbare parkeerplaats stallen, echter deze is op loopafstand makkelijk te bereiken.

-Balkons zijn niet afgescheiden.

Grote klasse!!!

luc
4-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

We werden als vaste gasten ontvangen al was het de eerste keer in dit hotel. Vriendelijkheid en service waren super, niets was teveel...

Zal zeker een aanrader blijven, ook voor beginnende wintersporters

• Ligging t.o.v. pistes8

We waren met 6 personen en een baby in het hotel en niets was te veel moeite. We waren er met Kerst en het was heel sfeervol en familiair. Het eten was heel erg lekker en gezellig. Alles was er blinkend schoon, en voor ons Nederlanders een heerlijk bakje koffie. De skipiste is er haast altijd mooi. De locker in de Intersport(van het hotel) is ontzettend handig. Kortom een heerlijke vakantie.

We willen volgend jaar weer.

• Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Tiroler Adler is een aanrader,vriendelijke gastheer en gastvrouw ,Eten was perfect,kamers waren perfect.

De ligging t o v de pistes zijn prima,ongeveer5 minuten lopen of met de skibus.

Ski's en schoenen kunnen bij de gondel in een kast,zodat je ze niet mee hoeft te zeulen.Het skigebied was voor ons (beginners)perfect ,er lag verse sneeuw en het waren glooiende pistes.Er waren uiteraard wel pistes met een andere moeilijkheidsgraad ,maar daar zijn wij niet geweest.

Gondel en stoeltjeslift waren van een prima kwaliteit,het wachten was soms 10 minuten ,maar het was wel hoogseizoen (29-12--07 tm 5-1-08)

Al met al een mooi gebied en een prima hotel.

• Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hebben over een periode van 14 jaar meerdere hotels in waidring gehad, inclusief de duurste "Waidringerhof". Wij zijn ongeveer 9 keer in Tiroler Adler geweest, waarvan een maal in de zomermaanden. De familie is heel vriendelijk en het eten is goed, almede de onderkomens die bijna geheel vernieuwd waren in 2001. Wij komen er nu niet meer omdat, na het leggen van een kabelbaan,de prijzen er meer dan verdubbeld zijn. Asl ik nog eens ga dan zou ik kiezen voor dit hotel dat veel eigen gasten heeft uit heel NL die prive boeken. Het skiegebied is heel sneeuwzeker, zeker voor beginners, kinderen en middelmatige skieers is dit skiegebied heel mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Tiroler Adler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiroler Adler in Waidring, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiroler Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiroler Adler scoort een 7.61 uit 10 op basis van 9 reviews.