Pension Schweizerhof

Pension Schweizerhof

9.7Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Waidring

Op vakantie geweest naar Schweizerhof?

9.7Fenomenaal

Pension info

Meer pension info

2 reviews over Pension Schweizerhof

• 2018
      10fam. peters14-08-2018

fantastisch hotel op de perfecte ligging!!

kleinschalig pension in een prachtige omgeving. ontbijt is in het pension zelf, verse broodjes en diverse soorten beleg incl sapjes en yoghurt. Eitje wordt vers gekookt door eigenaar zelf. Pensionhouders zijn zeer begaan met hun gasten en geven tips en advies als men er naar vraagt. Leuk klein dorpje met op elke maandag (bij goed weer) erlebnisch nacht. een leuke gezellige avond voor de kinderen met elke week een ander thema. wij hadden hulpdiensten met oa de berg rettungsdienst, politie, brandweer enz . incl bij het pension is de pillersee karte waarmee je gratis toegang hebt tot de kabelbanen in dit gebied en gratis entree in het zwembad (aubad in fieberbrunn), pretpark familienland enz. Diner is in rest. Schneidermann, 50 meter van het pension waar men a la carte 3 gangen kan eten. zeer fijne kaart en heel vriendelijk personeel. Wij hebben hier een top vakantie gehad!! Aanraders qwa wandelen is triassicparc, griesbachklam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Theo Claassen12-07-2011

Mooie moderne kamers en een goed ontbijt

Prachtige kamers met balkon met een heerlijk uitzicht. Op zeer korte afstand van het centrum van Waidring en de verblijfkosten zijn van die mate, dat wij het eerst niet wilden geloven. Een goed ontbijt met alles erop en araan en alle vrijheid die je hebben wilt. Je voelt je er meteen thuis.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Pension Schweizerhof info