Pension Schweizerhof

Weer vandaag1°-2°
Pension Schweizerhof
9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Schweizerhof voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes9

kleinschalig pension in een prachtige omgeving.

ontbijt is in het pension zelf, verse broodjes en diverse soorten beleg incl sapjes en yoghurt. Eitje wordt vers gekookt door eigenaar zelf. Pensionhouders zijn zeer begaan met hun gasten en geven tips en advies als men er naar vraagt. Leuk klein dorpje met op elke maandag (bij goed weer) erlebnisch nacht. een leuke gezellige avond voor de kinderen met elke week een ander thema. wij hadden hulpdiensten met oa de berg rettungsdienst, politie, brandweer enz . incl bij het pension is de pillersee karte waarmee je gratis toegang hebt tot de kabelbanen in dit gebied en gratis entree in het zwembad (aubad in fieberbrunn), pretpark familienland enz. Diner is in rest. Schneidermann, 50 meter van het pension waar men a la carte 3 gangen kan eten. zeer fijne kaart en heel vriendelijk personeel. Wij hebben hier een top vakantie gehad!! Aanraders qwa wandelen is triassicparc, griesbachklam.

2 reviews over Pension Schweizerhof in het Nederlands

fantastisch hotel op de perfecte ligging!!

fam. peters,
14-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

kleinschalig pension in een prachtige omgeving.

Mooie moderne kamers en een goed ontbijt

Theo Claassen
12-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige kamers met balkon met een heerlijk uitzicht. Op zeer korte afstand van het centrum van Waidring en de verblijfkosten zijn van die mate, dat wij het eerst niet wilden geloven. Een goed ontbijt met alles erop en araan en alle vrijheid die je hebben wilt. Je voelt je er meteen thuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schweizerhof in Waidring, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schweizerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.