Hotel Rilano Resort Steinplatte

ZorghotelWeer vandaag26°7°
Hotel Rilano Resort Steinplatte
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Rilano Resort Steinplatte voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Rilano Resort Steinplatte in het Nederlands

Met vrienden

Prachtige plek fantastisch hotel

Remco
25-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie plek, mooi hotel, mooi zwembad, wat wil een mens nog meer...

Op loopafstand van de skipistes in een mooie omgeving

Top hotel

Annemarie
11-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wintersport op zijn best! We hebben met 7 personen een week verbleven in Rilano en hebben helemaal niets aan te merken op dit hotel. Top verzorging, super gastvrij, gemotiveerd personeel en een fantastische keuken. We hadden ook een "kind" bij van 10 jaar oud en terwijl het geen kinder hotel is hebben ze er alles aan gedaan om het ook haar naar haar zin te maken.

Aan het begin van de week werd 1 van ons door een ski ongeluk opgenomen in het ziekenhuis, wat natuurlijk een drama was maar wat werd verzacht door de goeie zorgen van het personeel die vanalles aandroegen om mee te nemen naar hem. Toen hij na enkele dagen terug was in het hotel ontbrak hem aan niets en dachten ze mee om het voor hem zo aangenaam mogelijk te maken.

Alleen maar lof! Vooral ook voor het personeel

Zeker opnieuw

philip_depaepe
21-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer aangenaam verblijf gehad. De accomodatie, wellness/spa, eten kan de test met een *****hotel doorstaan!

• Ligging t.o.v. pistes7

We zijn 1 week met ons gezin met 4 kinderen hier geweest. Perfecte service en zeer vriendelijke mensen. Eten en restaurant GEWELDIG. Zwembad binnen en buiten prima voor de kinderen. Alles schoon, nieuw en netjes. Weinig vertier voor de kinderen maar na het skiën en het diner was dit ook niet meer nodig. Welness en sport ruimte hartstikke mooi. Wij vonden het een super-de-luxe week. Ik ga dan ook dit weekend er terug om een paar dagen te mountainbiken. Heb er nu al zin in.

Value for money

Pete
27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nieuw(2008)4* hotel met uitstekende faciliteiten,wat hinkt op 2 gedachten:Wil graag een welnesshotel zijn,maar kan geen afstand nemen van een algemeen familiehotel.Voor welness heeft het een grote ruimte met een gedeelte met sauna's(6 stks),douches en lig- en rustruimte.Tevens is er een apart(gekleed)binnenzwembad voor de 'algemene'.Beide ruimten komen met buitendeur uit op een buitenzwembad. Daar is het conflict:Saunagasten(bloot) met algemene gasten(gekleed).Management verbiedt 'nackt baden innen und aussen' met een A4-tje op muur.Daardoor in het saunagedeelte veel ongemakkelijke badpakwisselingen en ook geklede saunagangers.Veel twijfel gezien bij gasten met als consequentie burgerlijke ongehoorzaamheid:Gewoon bloot zwemmen.Advies aan management:Maak een keuze en richt uw reclame daarop.Er zijn in Oostenrijk betere welnesshotels waar de echte saunist/skieer wel aan zijn trekken komt.

Superfijn en genoten!

Peter en Kim
20-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is top. De welnellness en de prive boekingen zijn zeer aan te raden. De privat spa bestaat uit een eigen damphkamer, sauna, masagetafels, dubbel bubbelbad, relaxruimte met waterbed, fruit.... Wauw. Het eten is super van kwaliteit. Het is inderdaad ggen buffet restaurant, maar je hoeft niet alles te nemen en je kunt steeds kiezen uit drie verschillende hoofdmenu's. Iedereen was super vriendelijk tot aan de poets toe. Over de gratis bar: is het nooit genoeg? Anders doet fooi daar duidelijk wel wat mee. Gezien het inkomen van een drukwerkende Oostenrijker in de horeca is een fooitje wel zeker welkom.

De omgeving was prachtig en zeker ook kindvriendelijk ingesteld.

Prachtig hotel in idem omgeving

bdwm
6-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Steinplatte is een prachtig hotel, die zeker in die omgeving anders is als alle andere hotels. Dit vanwege het spa en welness gebeuren waar toch wel alles om draait. Als je van rust houd zit je hier zeker perfect.Geen kneuterig tirols hotelletje maar zeker heel klantvriendelijk. Voor kinderen ook zeer vriendelijk, maar het is géén kinder hotel. De regels zijn subtieler als dat de reisfolders zeggen, zo zijn kinderen echt wel heel de dag welkom in het zwembad maar omdat er geen toezicht is, moet je die zelf houden. Het eten is volgens de reisfolders buffet, maar dit is bij het diner slechts 1x per week, daarna, voorgerecht salade buffet en het hoofdmenu is een 3 keuze menu. De kamers zijn ruim, ook de kleine kamers, en keurig verzorgd.De gratis mini bar bevat slechts 5 drankjes,2 water,2 sap en 1 biertje, maar oke hij is gratis. De prijzen van de dranken vallen ontzettent mee. De spa en welness is prachtig, zwembaden wat klein, maar voldoende. Personeel is heel vriendelijk.

nieuw hotel met stijl

c .land
15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit nieuwe hotel aan de lang lauf baan is een uitstekkend hotel voor mens die van rust en genieten houden.Hiergeen apres ski maar een lekker spa en wellnis.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rilano Resort Steinplatte in Waidring, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rilano Resort Steinplatte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.