Pension Berta

Laatste review

Nooit meer

Bras,
5-7-2017

Kamer was goed, 1 vrouwelijk persoon niet erg vriendelijk,eten was niet culinair ,WiFi moesten we betalen,hotel de hele dag bijna dicht,5 uur pas open

2 reviews over Pension Berta in het Nederlands

Nooit meer

Bras,
5-7-2017

• Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super pension, direct aan het Talstation van skigebied Steinplatte. Eigenaar en personeel deden zich alle moeite om het ook onze dochter, die verschillende voedselallergieen heeft, naar haar zin te maken. Het pension heeft weliswaar niet de modernste kamers, maar alles ziet er netjes en verzorgd uit. Ook lokale mensen maken veel gebruik van het restaurant, dat onderdeel van het pension is, wat aantoont dat de menukaart top is.

De gezellige apres-skibar bevindt zich ook direct aan de Talstation. Met een uitgebreidere skipas kan men eventueel ook een dagje gebruik maken van de skipistes in Fieberbrunn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Berta in Waidring, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Berta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.