Kleine hotelsWeer vandaag1°-10°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Mitterhart voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schloss Mitterhart in het Nederlands

genieten van rust en omgeving

Erpee
11-3-2014

plezierige ontvangst in een uitstekende accommodatie, gelegen aan de rivier Inn; het hotelletje heeft 10 historische en romantische kamers en het geheel doet nostalgisch aan; ruime, schone en fris ruikende kamers voorzien van een goede toilet-/doucheruimte, prima bed, en televisie met een aantal zenders, waaronder helaas geen nederlandse, zoals bijv. BVN. Goede WiFi-ontvangst. Geen airco op de kamer, maar deze ook niet nodig gehad tijdens verblijf op dat moment.

Gereisd zakelijk in maart 2014

Leuk hotel in leuk dorpje

Jeffrey
29-8-2010

Het is een zeer leuk hotel dat een beetje als een kasteel aan doet. Zeer vriendelijke mensen en een mooie tuin waar de kinderen kunnen spelen. BIj mooi weer kun je buiten eten. De kamers zijn ruim maar wel wat gedateerd. Dit is overigens niet storend, het past heel goed bij de rest van het Schloss.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Mitterhart in Vomp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Mitterhart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.