Reviews over Vomp

genieten van rust en omgeving

Erpee,
    11-3-2014

plezierige ontvangst in een uitstekende accommodatie, gelegen aan de rivier Inn; het hotelletje heeft 10 historische en romantische kamers en het geheel doet nostalgisch aan; ruime, schone en fris ruikende kamers voorzien van een goede toilet-/doucheruimte, prima bed, en televisie met een aantal zenders, waaronder helaas geen nederlandse, zoals bijv. BVN. Goede WiFi-ontvangst. Geen airco op de kamer, maar deze ook niet nodig gehad tijdens verblijf op dat moment.

Leuk hotel in leuk dorpje

Jeffrey,
    29-8-2010

Het is een zeer leuk hotel dat een beetje als een kasteel aan doet. Zeer vriendelijke mensen en een mooie tuin waar de kinderen kunnen spelen. BIj mooi weer kun je buiten eten. De kamers zijn ruim maar wel wat gedateerd. Dit is overigens niet storend, het past heel goed bij de rest van het Schloss.