Volders

Reviews over Volders

Klein plaatsje met camping

Sjors
    7-8-2016

In Volders zelf is niet veel te doen. Er is een camping en een goede Spar (winkel). Enkele restaurantjes zoals de lokale pizzabakker met steenoven (aanrader). Ligt lekker centraal. Als toerist kom je hier waarschijnlijk alleen voor de camping en hapje eten. Ligt ook centraal bij Wattens.

Stubai Gletscher

Bastiaan
    28-7-2014

Aan het einde van het (lange) Stubaital vind je de kabelbaan naar de stubai Gletscher. In korte tijd brengt deze je naar de 3.000 m. Laatste stukje met de trap en je bereikt het platform 'Top of Tirol'. Adembenemend (niet alleen vanwege de ijle lucht) en voor heldere dagen zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Leuke plaats. Weinig winkels

cruyshoeve
    17-7-2014

Het is een leuk dorp met een aantal restaurants. Er zij twee supermarkten, een bank, een bakker, tabakszaak en een kerk. Er is ok een goede camping aan de voet van een kasteel.Het ziet er erg verzorgd uit. Overal bloemperken en bloembakken. De drukke doorgaande weg loopt dwars door het dorp. In de omgeving van Volders is veel te doen en te zien. Een prima uitvals basis voor een vakantie

Gereisd Met partner in juni 2014
Volders scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews