Pension Haus Rabenstein

1 review over Pension Haus Rabenstein in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding

aanrader
23-7-2010

Een pand van een 300 jaar oud en dat is ook te merken. Er is hier en daar wel wat vernieuwing nodig. Maar de eigenaar's zijn vriendelijk, het eten is prima en we hebben er geslapen als een blok. Alom een ideale locatie voor mensen die graag wandelen. Indien het zich voordoet zullen we er zeker nog eens terug gaan,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Rabenstein in Virgen in Virgental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Rabenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Rabenstein scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.