Pension Hanser

Met oudere kinderen

een aanrader voor wandelaars

Nel Haan
20-9-2009

Pension Hanser is in Virgen gelegen in het Virgental in Oostenrijk.

Voor mensen die van wandelen houden in de bergen is dit een prima uitgangspunt. Ook op wat oudere leeftijd kan je hier nog heel veel doen. Lienz is niet ver als het een dag wat minder weer is.De Gross-Venediger en Gross-Glockner liggen als het ware om de hoek.Ik kom hier al ruim twintg jaar enhet verveelt mij nog steeds niet en voel me een beetje thuiskomen als we het dal in rijden. Ook de rest van mijn familie brengt hier zomers graag enige tijd door.

Leuk pension in een prachtig dal!

inge adrichem
16-8-2009

Begin juli 2009 een week bij fam Hanser doorgebracht.

Kamers zijn goed, enkele zijn iets gedateerd. Wijzelf zaten in een modern appartement.

Het ontbijt is erg goed, je mag vragen wat je wilt, het wordt geregeld!

Gastvrouw Lisa is erg vriendelijk, behulpzaam, neemt tijd voor haar gasten, en weet altijd leuke wandeltochten, restaurants, etc. in het Virgental.

Het Virgental is prachtig wandelen, weinig toerisme, maar daardoor heerlijk rustig en authentiek. Geen kabelbanen in het dal, dus zelf te voet de toppen bereiken!

Kortom heerlijk vertoeven en genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hanser in Virgen in Virgental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hanser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.