Gasthof Habererhof ***

Weer vandaag2°-6°

8 reviews over Gasthof Habererhof in het Nederlands

Leuke gemütliche camping.

Jéfrem Janssen, 14-8-2016

Hartelijke ontvangst door de familie. Leuke overzichtelijke speeltuin voor de kids. Grote plaats. Sanitair netjes en schoon. Misschien wat krap aan voor het aantal gasten op de camping. De kids zijn met boer Albert op de kar naar het bos geweest en mochten meehelpen op de boerderij. Broodjes kun je smorgens ophalen bij Anna. Oma Sophie is altijd even vriendelijk aanwezig. Erg mooi gebied om te wandelen naar diverse hutten zonder massatoerisme. Diverse uitstapjes mogelijk. We komen zeker weer een keer terug.

Kleine boerencamping, gemoedelijke sfeer

marsenjo, 25-8-2012

Hele kleine camping ongeveer 20 plekken. De beheerders waren zeer vriendelijk. sanitair was netjes. Op een paar honderd meter lopen had je een leuk restaurantje waar je zelf gevangen forellen kon eten. Mooie uitvalsbasis voor bergwandelingen.

Leuke Camping met vriendelijke beheerders.

duif, 26-8-2010

Heerlijke vakantie gehad. Leuke camping ook voor de kinderen. Klein, rustig en gemoedelijke sfeer. Oma kan goed reclame maken. Voor kinderen speeltuintje. Verder kunnen ze een kijkje nemen bij de stal. Er werd een aantal malen iets georganiseerd (kampvuurtje, naar het bos met de kar, wandeltocht, tirolerabend)

Geweldige plek voor bergwandelaars

S.Reitsma, 18-8-2010

We hebben op de camping gestaan. Veel kinderen om met elkaar te spelen omdat er ook een pension en appartementen bij zijn. Vers brood en melk. Leuk dat er zoveel dieren voor de kinderen zijn.

Weinig sanitair maar wel goed schoon gehouden. De boer organiseert af en toe wat: broodjes bakken bij kampvuur, met alle kinderen op een kar naar het bos, Tiroler avond en een wandeling in de bergen onder leiding van de boer.

En oma is de levende reclame voor het geheel: ontvangt iedereen gastvrij en gezellig.

In het dorp is een groot zwembad met duikplank en glijbaan. Hoe later je komt hoe goedkoper, dus heerlijk afkoelen na een lange bergwandeling.

prima locatie om te verblijven.

obrechthoffie, 24-9-2009

Na een verblijf op de camping in 2005 heb ik nu overnacht in het huis zelf. Zeer goede kamers met prima ontbijt, en dat voor € 25,00. De familie Berger zal er alles aan doen om het verblijf tip top te laten verlopen zonder overdreven aanwezig te zijn. Wij hebben we aan het begin van onze huttentocht geslapen en de laatste nacht na de tocht voordat we weer naar huis reden. We kregen een volle thermoskan met koffie mee voor onderweg.

Superaanrader!!

Paula van der Salm, 5-9-2009

Zeer gastvrij men doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken niks is te veel! We sliepen in een 3-persoons comfortzimmer met zelf kookmogelijkheden. Alles was aanwezig en het zag er allemaal zeer schoon en goed uit.

En de ligging is prachtig!

Aanrader

marco, 10-8-2008

Prachtig mooi gelegen boerderij met appartementen en een minicamping. Gastvrije mensen die niets te veel is om het de gasten naar de zin te maken. Onze kinderen willen ook na het 7e jaar volgend jaar weer terug.

boerderij met minicamping en appartementen

Marco van Dijk, 10-8-2008

Een locatie waar je echt tot rust komt. Een wandelgebied bij uitstek. De eigenaren van de Habererhof zetten zich volledig in voor hun gasten en de kinderen.

We gaan volgend jaar (voor de 8e keer) zeker weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Habererhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Habererhof in Virgen in Virgental, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Habererhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Habererhof scoort een 8.62 uit 10 op basis van 9 reviews.