Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Virgen in Virgental

Vakantie in Virgen in Virgental

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Virgen in Virgental

Reviews over Virgen in Virgental

• 9marsenjo25-08-2012

Het is echt prachtig in de bergen

Echt een mooie plek om door de bergen te wandelen

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Peter De Wolf08-01-2012

Mooi dorp.

Leuk gezellig dorp voor wie het liever wat rustiger heeft na het skiën. Er is ook een rodelpîste en een kleine skipiste voor beginnende skiërs

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

januari 2012

• 8George18-06-2011

Heerlijk rustig dorpje

Virgen, op 1200 meter hoogte in het Virgental Ost Tirol is een dorp waar je niet heen moet gaan als je het uitgaansleven zoekt maar voor rust en prachtige wandeltochten is het ideaal.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 1984

• 8Brusse Joop27-12-2010

U moet het eerst zelf ondervinden

Wij komen al 32 jaar in Virgen en genieten nog steeds van de geweldige natuur, het goede klimaat en de gezellige en behulpzame bevolking. Voor wat oudere mensen die van wandelen overdag en 's avonds van rust houden de ideale plek.

januari 2010

• 9Joop Brusse23-05-2010

Voor herhaling vatbaar

Voor mensen actief bezig willen zijn, wandelen, klimmen,natuur genieters mmar daarna van de rust willen genieten, IDEAAL Geen disco of dancing maar voor wat oudere mensen een heel goede plaats on een vacantie door te brengen. De inwooners zij heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier al heel veel jaar.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Marleen27-08-2007

Hallo, wij vertrekken morgen voor de 35ste maal naar Obermauern, waar we bij vrienden ondertussen logeren. We proberen ieder jaar opnieuw weg te blijven, het lukt ons niet. We gaan morgen naar huis. De natuur is er prachtig, de mensen vriendelijk en inderdaad we zouden er geen reklame mogen voor maken, het moet ongerept blijven. Auf wiedersehen in Obermauern.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2007

• 8steemans bart19-06-2007

Wij zijn in gasthof Waldruhe geweest bij Thomas en Margret jetsl en het gasthof ligt op zo'n 1400 m . S'morgens een prachtig zicht op de bergen als je op het balkon staat en het eten is van de eigen kleine boerderij , ook mogen er honden mee binnen . Je word er vriendelijk ontvangen en zij zullen je altijd helpen met vragen en met wandelingen .

• 9Omgeving

Gereisd met partner in juni 2006

• 9Joop Brussé07-07-2006

Virgen in Ost-Tirol is en klein en gastvrij dorpje midden in de Alpen. Wij komen er al sinds 1971 en gaan er nog steeds graag naar toe. In de directe omgeving zijn de Großclockner en de Großvenediger te bereiken. 2 prachtige bergen om te beklimmen. Virgen is he milieu vriendelijkste dorp in Tirol en ook in 2005 onderscheden voor de mooiste balkon bloemen van het Virgental. Het is de moeite waard om er eens een weekje te gaan logeren in één van de goede gästhofen of privé vermieters. Het eten is er zèèr goed en ook nog heel betaalbaar. Voor mense die echt een rustige vakantie willen is dit de ideale plek. Geen Disco's of andere nachtgelegenheden dus slapen kan men rustig. Ik zou zeggen, probeer het eens en laat dit ook eens weten op deze site.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juli 2006

• 10Johan Lasuy17-03-2006

Wij hebben Virgen (eigenlijk Obermauern = deelgemeente) ontdekt ongeveer 20 jaar geleden(2x). Ben er door omstandigheden nooit meer geraakt tot vorig jaar. Het is en blijft prachtig. De bevolking is "fantastisch" en als je het weet zijn om te eten kan je het niet beter en goedkoper hebben. Ik spreek dan niet van de touristenkeuken maar van wildmenu's tot vis. PS: zou er geen reclame mogen voor voeren, want het is te prachtig om "te veel" toeristen toe te laten. Een fanaat

• 1Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2006

• 9Joop Brussé16-01-2006

Wij hebben vanaf 1971 zeer regelmatig onze vakantie in Virgen gehouden.Het is een klein gemoedelijk dorp met veel wandel mogelijkheden. Wij zijn er in de zomer, winter, herfst en voorjaar geweest en elk jaargeteide is het er prachtig.Voor mensen die van rust houden is het er zeer goed toeven.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in januari 2006