Virgen in Virgental

We hebben een aantal aanbieders voor Virgen in Virgental voor je op een rij gezet:

Reviews over Virgen in Virgental

U moet het eerst zelf ondervinden

Brusse Joop
    27-12-2010

Wij komen al 32 jaar in Virgen en genieten nog steeds van de geweldige natuur, het goede klimaat en de gezellige en behulpzame bevolking. Voor wat oudere mensen die van wandelen overdag en 's avonds van rust houden de ideale plek.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Voor herhaling vatbaar

Joop Brusse
    23-5-2010

Voor mensen actief bezig willen zijn, wandelen, klimmen,natuur genieters mmar daarna van de rust willen genieten, IDEAAL Geen disco of dancing maar voor wat oudere mensen een heel goede plaats on een vacantie door te brengen. De inwooners zij heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier al heel veel jaar.

Gereisd Met partner in Sun May 23 2010 19:44:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo, wij vertrekken morgen voor de 35ste maal naar waar

Marleen
    27-8-2007

Hallo, wij vertrekken morgen voor de 35ste maal naar Obermauern, waar we bij vrienden ondertussen logeren. We proberen ieder jaar opnieuw weg te blijven, het lukt ons niet. We gaan morgen naar huis. De natuur is er prachtig, de mensen vriendelijk en inderdaad we zouden er geen reklame mogen voor maken, het moet ongerept blijven. Auf wiedersehen in Obermauern.

Gereisd Anders in Mon Aug 27 2007 19:23:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in gasthof Waldruhe geweest bij Thomas en Margret

steemans bart
    19-6-2007

Wij zijn in gasthof Waldruhe geweest bij Thomas en Margret jetsl en het gasthof ligt op zo'n 1400 m . S'morgens een prachtig zicht op de bergen als je op het balkon staat en het eten is van de eigen kleine boerderij , ook mogen er honden mee binnen . Je word er vriendelijk ontvangen en zij zullen je altijd helpen met vragen en met wandelingen .

Gereisd Met partner in juni 2006

Virgen in Ost-Tirol is en klein en gastvrij dorpje midden

Joop Brussé
    7-7-2006

Virgen in Ost-Tirol is en klein en gastvrij dorpje midden in de Alpen. Wij komen er al sinds 1971 en gaan er nog steeds graag naar toe. In de directe omgeving zijn de Großclockner en de Großvenediger te bereiken. 2 prachtige bergen om te beklimmen. Virgen is he milieu vriendelijkste dorp in Tirol en ook in 2005 onderscheden voor de mooiste balkon bloemen van het Virgental. Het is de moeite waard om er eens een weekje te gaan logeren in één van de goede gästhofen of privé vermieters. Het eten is er zèèr goed en ook nog heel betaalbaar. Voor mense die echt een rustige vakantie willen is dit de ideale plek. Geen Disco's of andere nachtgelegenheden dus slapen kan men rustig. Ik zou zeggen, probeer het eens en laat dit ook eens weten op deze site.

Gereisd Familie in juli 2006
Virgen in Virgental scoort een 9,1 uit 10, op basis van 11 reviews