Hotel Kleon

80 reviews over Hotel Kleon

• 2019
    8Grian Schipper10-09-2019

fijne vakantie gehad daar

zeker voor herhaling vatbaar goede service lekker eten en schoon

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Judith Jacobs17-08-2019

Fantastisch!

Wat een heerlijk hotel! Super vriendelijk hotel, altijd eten en drinken genoeg! Het eten is ook heerlijk! Mooi plaatsje. In Vent zelf kan je je een dag of drie vermaken. Naar Sölden kost je een half uurtje en hier is genoeg te doen. Met de Oetzthal Card kan je allerlei liften in, zwembaden bezoeken, fietsen huren. Hier heb je een vakantie waar je je geen seconde zal gaan vervelen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Dick Broekema04-08-2019

Fantastisch een aanrader voor volgend jaar !!

Geweldig hotel, hele goeie service, heel vriendelijk behulpzaam personeel, van de cheffin tot het bedienend personeel, personeel keuken, geweldig! Niets is hen te veel. Eten ontbijt erg uitgebreid, wordt steeds aangevuld en je mag voor de lunch meenemen, hebben ze speciale zakken voor. Diner is bijzonder goed, heerlijk, altijd keus uit 2 menu's wat je 's morgens bij het ontbijt al kan invullen op keuze formulier. Altijd 2 voorgerechten, soep en saladebar en een heerlijk toetje. 's middags nog koffie met cake boven op dat je de hele dag van 's morgens 10 uur tot 's avonds 22.00 uur vrij drinken hebt zoals witte wijn, rode wijn, tapbier, appelsap, sinas, sprite, sodawater. Hele schone en ruime kamers, ziet er erg verzorgd uit. Vlak bij de skilift, de bus stopt precies voor het hotel, ruime parkeergelegenheid. Wandelen kun je er volop. Een aanrader. Heel veel mensen komen er al jaren, elk jaar weer en weer.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Jo Lurken26-03-2018

Prachtige vakantie, prima verzorging

In januari 2018 ben ik 2 weken op winter vakantie geweest in hotel Kleon in Vent (Ötztal Oostenrijk). Het is een gezellig familie hotel dat door mevrouw Kleon geleid wordt. De kamers zijn ruim en schoon en worden ook goed schoon gehouden. Het eten is zeer goed. Van ontbijt tot diner. Als je wilt kun je elke dag champagne ontbijt hebben zonder meerprijs. Er is altijd keuze uit 2 hoofdmenu's en als die niet in de smaak zouden vallen bestaat de mogelijkheid om na overleg iets anders te bestellen. Er komen elk jaar veel vaste gasten met diverse nationaliteiten die veel plezier met elkaar hebben. Het is rustig gelegen met winter plezier voor de kleintjes naast de deur. Ik ben heel goed verzorgd in die 2 weken en heb een geweldige vakantie gehad. De reservering voor het volgende jaar is al gedaan.

• 6P.05-02-2018

Armoedig hotel

Allereerst wil ik melden dat wij al menigmaal in all inclusive hotels in Oostenrijk zijn geweest, naar volle tevredenheid. Bij hotel Kleon kregen wij een kamer in het oude gedeelte van het hotel. Wij mochten verhuizen naar een familiekamer in het andere gebouw, maar dan moesten we wel bijbetalen. Aangezien deze kamers ook al zeer gedateerd zijn en het ons erg gehorig leek, hebben we hier vanaf gezien. De kamer waar wij uiteindelijk verbleven was zeer verouderd en de vloer kraakte enorm, waardoor je 's nachts amper naar het toilet durfde. Het raam van deze kamer keek uit op de muur van het andere gebouw en kon niet open. We konden maar net langs het bed lopen. Bedden waren wel prima, hebben gelukkig heerlijk geslapen. Badkamer was zeer klein met zeer kleine douchecabine. Alles was wel schoon en handdoeken ook netjes. Het all inclusive concept liet hier nogal te wensen over. Frisdranken (cola, fanta, sprite en water), rode en witte wijn en bier kon je zelf tappen uit een grote tap. De rode wijn was mousserend, dus voor de echte wijnliefhebbers niet echt lekker. De deur naar deze 'tap'/ bar ging om klokslag 22 uur dicht en op slot. Tijdens het avondeten was koffie en thee niet inbegrepen! Eten was smaakvol, voldoende en gevarieerd. Maar eventuele andere wensen konden niet ingewilligd worden. Ontbijt was prima, werd ook steeds aangevuld. Sauna was een grote aanfluiting! Zeer, zeer ouderwets hok, achterin het hotel (was überhaupt een wonder dat je het kon vinden, er stond geen bordje op de deur.) De parkeerplaats werd niet sneeuwvrij gemaakt, waardoor het op den duur spekglad werd. Na nieuwe sneeuwval moest je maar uitzoeken hoe je met je auto het terrein af kwam. Mevrouw Kleon is naar onze mening alleen meegaand en vriendelijk naar stamgasten. De oudere dame is zeer vriendelijk evenals het personeel. Erg jammer dat dit hotel zo verouderd is. Vent is werkelijk een prachtige plaats in het Ötztal! Maar wij zullen naar hotel Kleon niet meer terug komen.....

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 7N04-02-2018

Gehorig

Hotel Kleon is een wat verouderd hotel maar dat wisten we van te voren. Het eten is voor deze prijs meer dan prima! Alleen de koffie smaakt nergens naar. De kamers die wij hadden zijn echter zeer gehorig. Wij hadden de kamers aan beide kanten van de gangen op de eerste en tweede etage en dit zijn waarschijnlijk familiekamers die met een tussendeur geopend kunnen worden. Deze kamers waren nu afzonderlijk verhuurd en de tussendeur was gesloten. Omdat het echter een tussendeur is, en dus niet geisoleerd, kun je letterlijk alles maar dan ook alles horen van je buren. Dit was wel een nadeel. Vooral als je buren hebt met zeer kleine kinderen die erg vroeg wakker worden. Verder werden sommige eetkamers vol gepropt met mensen en was daar teveel drukte en lawaai. Wij kregen gelukkig, nadat wij hier een klacht over hadden ingediend, een andere tafel in een andere ruimte. Ligging van het hotel is prima. Vent is een klein dorpje, alles is vlakbij.

• 8Familie van Willegen27-01-2018

Gaan zeker nog eens!

Heerlijk hotel op all in basis. Kamers goed met fijne bedden en beddengoed. Elke dag schone handdoeken en bedden opgemaakt. Eten ruim voldoende. Afwisselend. In de ochtend ontbijtbuffet met vers gebakken broodjes en verschillende soorten beleg, warme lunch en in de middag koffie mit kuchen. Als avondeten een keuzemenu met saladebuffet. Eigenaresse vriendelijk en behulpzaam evenals het personeel. Rustig hotel met op loopafstand de stoeltjeslift naar een klein maar fijn skigebied. Ook een rodelbaan van 5 kilometer die ook heerlijk te lopen is. In de avond verschillende activiteiten in het dorp: wandelen en rodelen. Voor iemand die op zoek is naar een rustige skiomgeving een prima plaats.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 10René Faessen21-01-2018

Geweldig goed bevallen alweer, aanrader

Prima hotel, vriendelijk personeel, gemoedelijke/familiaire sfeer. Schoonmaak en kamers laten niets te wensen over. Eventuele problemen kan men altijd bespreken. Frau Kleon (Katrin) is altijd in voor een gezellig praatje. Ik ben er ben er voor de tweede keer geweest tot volle tevredenheid en heb mijn boeking voor volgend jaar alweer geregeld.

• Oude reviews

9Wim Oostveen25-03-2017

Zeer goed Hotel, prachtige grote Kamer. Keurig netjes schoon en heel goed eten. All - inn, Prima! Het is wel een oud Hotel. Goed bereikbaar en niet ver van de Piste.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Jo Lurken01-02-2017

Fantastisch, heerlijk rustig en goede verzorging

Het is een familie hotel in een, gelukkig, rustige omgeving met een goede gratis bus verbinding naar het zeer drukke Sölden, Hochgurgl en Obergurgl. Voor wie graag een rustige winter vakantie wil is dit de juiste plek.

De afstand van hotel tot de stoeltjeslift is hooguit 100 meter. Het vvv kantoor ligt naast de deur. Voor gezinnen met kleinere kinderen die het skiën willen leren, een uitstekend skischool is in het dorp aanwezig.

Het is een geliefd hotel want er komen elk jaar veel vaste gasten die elkaar inmiddels kennen. Even een paar nationaliteiten die prima met elkaar plezier maken zijn Duitsers, Belgen, Nederlanders, Polen en Roemenen. Niet zo verwonderlijk dat ze al jaren komen want het eten is van prima kwaliteit, smaak en variatie, de kamers zijn schoon ( prima poetsploeg, mag ook wel eens gezegd worden ), heel leuk en vriendelijk personeel en een cheffin, mevrouw K. Kleon jr, waar je heel leuk mee kunt kletsen en lachen en als er al eens een probleempje is, zich inzet om dat op te lossen. Ze staat echt tussen de gasten. De prijs/kwaliteit van het gebodene is dik in orde.

Ik heb nu 3 keer in dit hotel gelogeerd. Alle keren met heel veel plezier. Mijn reservering voor het volgende jaar is al geplaatst en ik verheug mij er nu al op.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna