Hotel Familienhotel Vent ***

Hotel Familienhotel Vent
9,1

Weer vandaag-9°-13°

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Familienhotel Vent voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Familienhotel Vent in het Nederlands

Super

Paul Overmars, 29-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schoon en goed onderhouden Hotel. Gastvrije uitbaters. Leuk personeel die stuk voor stuk uitstralen dat zij plezier in hun werk hebben. Goed ontbijt en 4 gangen keuze menu. (dagelijks keuze uit 2 menu's). Kortom aanrader!

Fijn dorp

Irene, 19-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel, service heel fijn. Meestal een 4-gangen diner. Gebied is voor de beginners en kinderen met kleine gezinnen. Alles is op loopafstand.

1 kleine supermarkt in de verhuurwinkel.

Solden en Obergurgl op een half uur rijden van Vent.

Zalig!

Luc Baelde, 30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het begon met een perfecte ontvangst en een zeer ruime en zeer propere kamer. De locatie was voor ons super : rustig gelegen buiten de drukte van de grote skigebieden. Het eten was er heerlijk. Voor de kinderen is er voldoende aandacht. Kortom, voor ons was dit de ideale locatie voor een geslaagde wintervakantie. Proficiat aan eigenaars en personeel!

Super leuke vakantie gehad

koen, 19-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Grote, propere kamers (kamer met verbindingsdeur) en een gezellige gemoedelijke sfeer. Ötztal is een fantastische plek in de zomer.

Fijn hotel met prima prijs kwaliteit/verhouding

JUDITH / TOINE VAN STEEN, 23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijk personeel, en fijne leiding, bijna alles is mogelijk

Goed hotel. Zeker prijs kwaliteit !

Fam. Broos, 26-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel. Maar hoe ze aan een dikke 9 komen is mij onbekend. Het is wel goed...maar een 9... Nee.

We hebben bewust gekozen om de eerste dag rustig te beginnen, en dan elke dag zelf te rijden naar solden, dat is ons prima bevallen. Jammer dat in het hotel geen zwembad is, en niet elke dag een salade buffet. Voor kinderen denk ik een leuke speeltuin, zeker onder de eetzaal. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers klasse !

Ja, is een aanrader.

Een super hotel!!

Gwen Spies, 1-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van onze kerstvakantie in hotel Vent. Wij verbleven in het kleine gedeelte, alt Vent. Het was fantastisch. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met twee kleine kinderen en niets is te veel. Het eten is zeer goed en de kamer prima.

Het skigebied is zeer klein maar wanneer je gaat met kleine kinderen en/of wandelen is het prima. De skischool is perfect. Zeer lieve en leuke skileraressen die echt met liefde les geven.

Het is een echte aanrader wanneer je als familie op reis gaat. Veel gezinnen met opa's en oma's. Het skigebied van Solden is niet ver, en er gaat zeer regelmatig een bus.

Perfect hotel.

A. |Roks, 26-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Vent is een prima hotel. Het heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De pistes in Vent stellen niet zoveel voor maar je bent in 15 minuten in Solden/Hochsolden of Obergurgl.

Goede service met vakbekwaam en zeer goed personeel.

Wintersport 2012 Familienhotel Vent

Leon , Cora en Tiara , 4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Familienhotel Vent is een super goed hotel,zeer kindvriendelijk en service staat hoog aangeschreven in dit hotel.

Voor Peter en Sonja is niets teveel alles is mogelijk

Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam

Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen dit hotel!!

Wij hopen volgend jaar weer terug tegaan naar Vent.

Hotel + personeel krijgt een dikke 10 van ons prima!!

Zeer goed hotel met vriendelijke bediening

Van Parys, 1-9-2011

Het is een zeer goed hotel met mooie kamers en prachtig uitzicht. Het eten is lekker en keuze uit drie verschillende hoofdgerechten. Ontbijt lekker en uitgebreid. Het personeel heel vriendelijk.

Wij waren met twee volwassene en drie kinderen (12 jaar; 5 jaar en 4 jaar). De opvang is echter een ramp. de nanny spreekt alleen duits en heel gebrekkig engels. Hierdoor kon ze zich niet verstaanbaar maken om mijn twee jongste kids met als gevolg dat ze ons opbelde na een uur om te vragen de kids weer op te halen. Het was te moeilijk. De nanny was een jong meisje dat volgens mij met geen kinderen overweg kan. De obers zouden beter op de kids letten want deze kunnen wel goed met kinderen overweg.

Al bij al fantastisch verblijf maar reken er niet teveel op dat de anderstalige kids in opvang kunnen blijven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familienhotel Vent in Vent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familienhotel Vent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Familienhotel Vent scoort een 9.08 uit 10 op basis van 33 reviews.