Landhuis Waldhart

geweldig huis

Anja
21-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig ruim en schoon huis. Ruimte voor ski's en skischoenen, waar ook een tafeltennistafel staat. 3e verdieping 3 slaapkamers en 2 badkamers en op de 4e verdieping nog een slaapkamer en badkamer met bad. Zeer ruime en compleet ingerichte keuken en leuke zithoek. Ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaars. Grote supermarkt in Umhausen zelf, piste van Oetz op ca. 10 min. rijden en piste van Kuhtei ca 30 min. met de auto.

Wij waren met vier personen voor tien dagen in de zomerperiode te gast bij Lalewa in Umhausen. De ligging van het appartement is erg rustig en aan een klein boerenstraatje aan de rand van het dorp. Erg vriendelijke ontvangst door Melanie en Alexander, de gastvrouw en heer. Eigen parkeerplaats voor de deur van het pittoresk uitziende huis. Inrichting van het erg schone en gezellig ingerichte appartement is erg compleet. Er zijn vier slaapkamers en twee toiletten, twee douches en een badkamer met douche en ligbad, wat erg luxueus is met vier personen. Het appartement biedt als extra in de zomerperiode de Otztal premium kaart aan, waarmee je toegang hebt tot alle bergbahnen en zwembaden in de omgeving en je kunt gratis met de bus, die zeer regelmatig en meerdere keren in het uur rijdt. Dit is een echt waardevolle toevoeging, omdat dit erg in de kosten scheelt. Het appartement vinden wij mede daarom zeker niet te duur! Kortom een echte aanrader!

Prachtige en complete accommodatie

Dick
5-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke accommodatie voor een wintersportverblijf. Met veel licht en een heerlijke hout 'kaminofen'. Zeer compleet ingericht. Ruime slaapkamers, 2 toiletten, 3 douches en een prima ingerichtte keuken. Skibus op 200m, 10 minuten naar lift skigebiet Hochoetz. Gastvrij onthaal en begeleiding prima.

Mooi appartement

sandra
12-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes4

Appartement Lalewa was voor de 2de keer ons vakantieverblijf. Zeer mooi appartement, proper en vriendelijke gastheer. Een aanrader.

Het is ongeveer 10 min. rijden naar de pistes van Hochoetz.

De bakker en de supermarkt zijn tevoet bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhart voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Waldhart in Umhausen / Tumpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Waldhart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.