Appartement Waldhart

Appartement Waldhart
9,2

• Ligging t.o.v. pistes7,5

3 reviews over Appartement Waldhart in het Nederlands

Super appartement centraal in het Ötztal

Ralph Brands
15-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben twee weken in Appartement Blokkogel gelogeerd. We waren aangenaam verrast door de uitgebreide inrichting van het appartement. Zelden hebben we zo'n goed uitgeruste keuken gezien. Ook de badkamer en wc waren fijn, schoon en netjes. Wij waren er in oktober en de vloerverwarming was al lekker aan. Umhausen ligt lekker centraal in het Ötztal waardoor alles binnen redelijke afstand ligt. De skipistes zijn met 10 minuten rijden al bereikbaar. Melanie en Alexander zijn vriendelijke en gastvrije mensen waar we graag nog eens naar toe gaan!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Fantastisch!

Corné en Marijke Adriaansen
4-9-2016

Landhaus Waldhart (wij hadden appartement Strahlkogel) was in één woord fantastisch. We hebben er drie weken vakantie gevierd en ons vanaf het eerste moment thuis gevoeld. Een mooi, zeer schoon en goed verzorgd groot appartement met alle faciliteiten die men kan wensen. Dubbel balkon, grote badkamer, grote woonkamer met open haar, zeer luxe keuken, mooie grote slaapkamers. Perfect gewoon. En tot slot: Melanie en Alexander zijn werkelijk fantastische gastvrije mensen. Kortom: een echte aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Super Appartement

Constantijn
2-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement is netjes, schoon en zeer ruim. De keuken is van alle gemakken voorzien, er waren zelfs voldoende vaatwasblokjes aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waldhart in Umhausen / Tumpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waldhart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.