Pension Senner

Pension
7,5

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Senner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Senner in het Nederlands

Met jonge kinderen

heel leuk pension

Dirk ( Opa ) van der Leeden
2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Pension Senner is een leuk pension met aardige en gemakkelijke eigenaren er vloeit rijkelijk bier als je dat besteld en de prijs is zeer redelijk, wij als vriendenclub ( de 45 plussers van voetbalvereniging Vredenburch uit Rijswijk ) komen er graag

Goed pension, zeer gastvrij!

Eric C
18-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een week gelogeerd in dit pension rond kerst 2008. Het is schoon, eenvoudig, maar goed geregeld. Voor ski's is een grote aparte ruimte incl. Schoenverwarmers. De gastvrijheid is top. De familie heeft er alles aan gedaan ons een geweldige week te bezorgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Senner in Umhausen / Tumpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Senner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.