Appartement Holiday Aulon

Appartement
Weer vandaag3°-4°

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Aulon voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes8

Klein, eenvoudig pension met beperkte maar uitstekende keuken. Eigenaar wil alles voor je regelen en doen. Geeft ook goed advies waar te gaan skien. Appartement netjes en schoon.

Skibus stopt voor de deur.

Reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen en 2 kinderen.

2 reviews over Appartement Holiday Aulon in het Nederlands

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Skibus stopt voor de deur.

Reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen en 2 kinderen.

Ligt aan doorgaande weg

C.B. van Willigenburg
2-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ligt aan doorgaande weg.10min.rijden van Otz en 20min. rijden van Solden.Ligt net buiten Umhausen.Rustig en klein app-complex.Keuken met magnetron,koelkast met vriesvak.Kamer met tv en radio/cd-speler.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holiday Aulon in Umhausen / Tumpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holiday Aulon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.