Umhausen / Tumpen

We hebben een aantal aanbieders voor Umhausen / Tumpen voor je op een rij gezet:

vakanties Umhausen / Tumpen

Reviews over Umhausen / Tumpen

Schitterend

olko
    30-1-2016

Uitstekende vertrekplaats voor tal van forse bergwandelingen. Dorp zelf erg aangenaam met bijzondere vermelding van Gasthof Krone waar je werkelijk zeer, zeer lekker kunt eten (ook authentieke regionale keuken!) en drinken. Bediening uiterst vriendelijk. Vergeet zeker niet een bezoekje te brengen aan de mooie dorpskerk en de begraafplaats. Voor het overige een rustig en vredig oord (gelukkig!).

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig dorpje in mooiTirol

de reuver
    4-9-2015

Precies wat wij zochten voor een landelijke, actieve vakantie. Er zijn voldoende voorzieningen en anders wel in de grotere dorpen in de buurt. Bergbahnen zijn allemaal bereikbaar met de bus. Veel natuurschoon!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Gezelligheid troef!

Kristel en Anton
    19-2-2013

Niederthai is een klein dorpje, ideaal om met kleine kinderen op vakantie te gaan. Het is er gezellig en heel rustig. Je voelt de rust om je heen. De bewoners zijn allemaal stuk voor stuk heel vriendelijk en niets is teveel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een rustig boerendorpje

Wim
    27-4-2012

In het dorp Umhausen is niet zo veel te doen, er een een restaurants en daarbij wat hotels. De omgeving is heel mooi en je kunt er goed wandelen. Het Oetzi dorp is heel bekend en de waterval. Stuibenfall is heel mooi. Er langs de waterval ook naar Niederthai wandelen. De wandelroutes zijn duidelijk uitgezet.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een plek waar je tot rust komt

andre
    27-9-2009

wij verbleven in tumpen en dat is al jarenlang onze bestemming daar gaat de hedendaagse stres verdwijnen en word je opgenomen door de plaatselijke bevolking zodat je daar thuis voelt en het is niet alleen voor de oude garde maar ook gezinnen met kinderen kunnen daar best vertoeven

Gereisd Met partner in juli 2009
Umhausen / Tumpen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 34 reviews