Appartement Steiner

Appartement Steiner

Appartement
7,5

• Ligging t.o.v. pistes5,0

We hebben een aantal aanbieders voor Steiner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Steiner in het Nederlands

net en verzorgd vakantiehuis

britta
29-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij waren hier feb 2011 met 3 gezinnen mooie grote slaapkamers met allen een badkamer en wc. Keuken voor 12 pers wat krap maar hier eet je natuurlijk ook alleen maar.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Voor gezinnen met kleine kinderen, lastig dat er een met

breunesse
17-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Voor gezinnen met kleine kinderen, lastig dat er een gedeelde opgang met ook trappenhuis is ivm gevoel van privacy, wat overigens wel geboden wordt. Voor grotere gezelschappen met bijvoorbeeld meerdere stellen absoluut een aanrader, daar het een voormalig pension/hotel is geweest waar gebruik van gemaakt kan worden. Elke kamer heeft een eigen badkamer/toilet en er wordt gebruik gemaakt van de voormalige fruhstuckzimmer als gezamelijke kamer. Ligging tov de pistes is wat minder daar het dorpje tussen de skigebieden inligt, maar na een kleine wandeling kan een keuze worden gemaakt welke skibus er genomen wordt. Klein aantal restaurants in het dorp, die vriendelijk zijn geprijst. Al met al een fijne tijd gehad in een ruim woonhuis, met volop mogelijkheden.

Gereisd Familie in januari 2007

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Steiner in Uderns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Steiner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.