Hotel Pachmair

9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,2

13 tips over Hotel Pachmair

Cees Struycken, 3-2-2015
Kamer 504 was geweldig. Tip: de kerkklokken gaan wel erg vroeg luiden.
Pol De Smedt, 16-4-2014
Alle kamers hebben een sterrenhemel; als je de slaap niet kan pakken kan je rustig sterretjes tellen ... Wedden dat het dan wel lukt ?
Lydia, 1-4-2014
Als je in de zomer gaat, kan je wandelen en heerlijk fietsen(met gratis fietsen ter beschikking) langs de Zillertal-Promenade, en skiën in de winter is zalig door het ongelooflijk grote Hoch-Zillertal skigebied, zowel voor beginners als voor gevorderden.....ik heb er mijn hart verloren, en zou er liefst voor altijd willen blijven als het kon.......

We hebben een aantal aanbieders voor Pachmair voor je op een rij gezet:

T.Pupping, 11-3-2014
op tijd boeken. Het hotel is regelmatig volgeboekt
herman fourneau, 17-10-2013
uitstekend hotel voor langer verblijf en toeren in de omgeving
Janssen Paul, 12-9-2013

Ondanks mijn mindere mobiliteit (rollator)kon ik overal goed terecht, en werd door iedereen op een geweldige manier geholpen. Zelfs grotere afstanden waren geen probleem meer.Als ik iets vrieg was het personeel direct paraat.

Het eten was voortreffelijk en gevarieerd. Heerlijk.

De avondinvulling (muziek) heeft mijn hart bekoord.

Omgeving wonderschoon.

Het weer 100 %.

En als sieger van de kruisboog schietwedstrijd trots als een pauw

Vandevyvere Willy, 2-9-2013

Doe zo verder!!!

De watervallen en de gletsjers waren zeker de moeite waard voor een bezoek.

's avonds optredens van tv-vedetten.

Pelkmans, 31-10-2012
Het eten is heerlijk en veel keus.
Joep Korsten, 31-10-2012
's Avonds na het eten kun je lekker genieten van de muziek in de lounge onder het genot van een lekker drankje en vriendelijk personeel.
fam.moureau, 26-9-2012

het is daar prachtig wandelen en je kunt alle kanten uit ook met de trein

dus je hoeft niet perse een auto te hebben en er lopen ook bussen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pachmair voor je op een rij gezet: