Pension Haus Kristall

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag25°
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Kristall voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Haus Kristall in het Nederlands

Prima verblijf tussen Kaltenbach en Fügen

Kristof Vandenplas
2-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We besloten om eind januari 2012 voor een paar dagen naar het Zillertal te reizen voor wat extra skiplezier. Zo kwamen wij toevallig terecht bij Haus Kristall in Uderns... We werden heel vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw, mooie supernette kamer met ruime bedden,TV, Balkon, badkamer met iedere dag nieuwe verse handdoeken. 's Morgens werden we verwend met een lekker ontbijtbuffet bestaande uit kraakverse broodjes, yoghurt, vers fruit, fruitsap, ontbijtgranen verschillende soorten regionaal beleg, vers gebakken koekjes en vooral een immer sympathieke Frau Rainer... Wij komen zeker terug, het was prijs/kwaliteit zeer goed, een echte aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2012

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Kristall in Uderns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.