Pension Abendstein

PensionWeer vandaag24°15°

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Abendstein voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Abendstein in het Nederlands

Remek hely, kedves emberek, megbízhatóság!

Diana Molnar
28-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Nekünk nagyon jó hetünk volt az Abendstein Vendégházban, szuper reggelivel, nyugalmas napokkal, mindenféle információval azonnal rendelkezésre álltak, mindig ajánlottak programokat, amikor kértünk, kedvesek, megbízhatóak, tiszta házikó, tiszta szobák, megbízható vendégek, nyugalmas légör, remek kilátás! :)

Én csakis ajánlani tudom mindenkinek!!! egy csepp német tudás segít :) a köszönöm, kérem megteszi :)

Hele goede vakantie gehad!

Anne
13-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een leuk appartement, leuke kleine woonkamer met sat tv en mooie woonkeuken. Het huis heeft 3 badkamers en 3 slaapkamers! Verder zitten er balkons rondom het huis en heeft het overal een mooi uitzicht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Abendstein in Uderns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Abendstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Abendstein scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.