• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tuxerstübl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Tuxerstübl in het Nederlands

Steeds in orde!

Jannik, 6-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Elk jaar zien ze me hier wel eens een paar dagen langskomen!

Geen overbodige luxe, wel proper, mooi ontbijt, vriendelijke bediening en vlakbij de gletsjer.

Buiten de steile helling om op te wandelen, mag dit er zeker zijn.

Toffe plek voor ski fanaten

Jannik, 6-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ben hier ondertussen 3x geweest. Hotel ligt vlakbij de gletsjes, waar je op 2 min staat met de skibus die je in het dorp oppikt.

Enige minpuntje vind ik persoonlijk dat je even aan je conditie moet werken, door een hele steile helling omhoog te stappen ( korte afstand ), waarna je uiteindelijk aan het hotel bent.

We hebben telkens dit hotel geboekt in halfpension, het avondeten kan je echter niet in het hotel eten, maar daarvoor kan je kiezen tussen 2 andere hotels waar je wil gaan eten. Ontbijt is alles aanwezig wat je denk ik kan wensen en ook aan de uitbating kan je alles vragen. + punt is ook wel dat je wagen overdekt staat in een parking gedurende je verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tuxerstübl in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tuxerstübl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Tuxerstübl scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.