Hotel Rindererhof

Hotel Rindererhof
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Rindererhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rindererhof in het Nederlands

Zeer goed

mark
11-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel ligt tegenover de grootte gondel dus de ligging is ideaal. Het hotel is erg goed eten is redelijk. Onze kamer was zeer ruim mooi badkamer met dousche en appart toilet. Zal hier zeker nog een keer terug komen.
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer mooi hotel ,zeer goede service , eten is perfect ,is wel vrij prijzig , ligging is ideaal langs de piste en tegen over de apreski gewoon super , ski gebied is af , gaan volgend jaar weer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rindererhof in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rindererhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rindererhof scoort een 9.29 uit 10 op basis van 4 reviews.