Hotel Kirchler

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Kirchler voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kirchler in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goede prijs/kwaliteit

Danny Lepomme
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Onze kamer was al wat gedateerd, maar wel proper. Enigste opmerking is dat de bedden aan de kleine kant zijn. Ben zelf 1m75 maar kwam men de voeten toch tegen het voeteneinde.

Het restaurant, dat ook zeer gezellig is, was wel dik in orde. Ook de service was prima.

Zeer goede wintervakantie-stek

peter Kiekens
15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Perfect hotel, nette kamers, zeer lekker eten. Vriendelijke bediening.

Alle comfort voorzien.

Mooi opberghok voor skimateriaal.

Alleen een zwembad ontbreekt in dit hotel, maar misschien ben ik wat veel gewoon.

Ik ga er volgende week terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kirchler in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kirchler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.