Pension Jakober

8.6Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Tux / Lanersbach

Op vakantie geweest naar Jakober?

8.6Fantastisch

Pension info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer pension info

5 reviews over Pension Jakober

• 9mirjam17-10-2013

gezellig knus hotel vlak bij Hintertux

Jakober geboekt via touroperator waar kamer afgeprijsd was van 80 euro naar 42 euro. Bleek dat normaal prijs gewoon 42 euro was;) Maar goed, wij zochten hotel kamer voor 1 nacht. En ik vind nog steeds koopje. Deze hotel trok mij wel aan. Omdat sauna en bubbelbad in hotel zat. Helaas mocht je alleen naakt, dus ik heb uit eindelijk geen gebruik van gemaakt.Ondanks dat die dag ideaal was want het was pokkenweer;) Verder zit hotel in Tux (Vordelanersbach) en zit vlak bij bushalte.Handig want wij waren met de bus. Verder over kamer:: ziet keurig uit,Je krijgt badjas te leen. Er is satelliet tv (geen flatscreen), en je krijgt fles water bij aankomst. Ontbijt is ook uitgebreid. Er is geen restaurant maar in het dorp zijn leuke tentjes om de hoek. Verder zit ook de spar om de hoek. Handig voor de laatste boodschapjes. Al met al keurig hotel.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Niels de Goffau05-02-2009

Uitstekend Hotel.

Het Hotel ligt op een ideale ligging op korte loop afstand van de lift. De prijs kwaliteit verhouding was prima alleen onze kamer zag er was in werkelijkheid wat ouder dan we ons voorgesteld hadden. Een behulpzame gastvrouw die alles wil regelen. Het ontbijt is ook erg goed. Sauna is prima vertoeven met een dampfbad, infrarotkabin en sauna. En wat natuurlijk ook niets minst belangrijk is het ligt op 150m afstand van de apres ski!

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9l.lamboo27-01-2007

een 4 sterren hotel en zeer aanbevelings waardig vlak bij dal afvaart station hele mooie kamers perfecte servise sauna stoombad en infrrood cabien gratis voorhanden .perfecte gastvrouw met een grootgevoel van vertrouwen in haar gasten. laatje door haar een skie verhuur aan wijsen komje niet bedrogen uit zo als wei door de eerste de beste verhuurder binnen telopen heeft HEEL veel geld gekost en een advies huur waar het kan een kluis voor de skie tijdens apreskie ps jakober heeft niet onbelangrijk een eigen parkeerterrein birgit heel veel dank voor de leuke 10 dagen gr. de jungs

Gereisd met familie in januari 2007

• 8l.lamboo26-01-2007

een meer dan mooi hotel goede ligging en vlak bij het dalstation . een zeer fijne gastvrouw (hulpvaardig waar nodig) goed verzorgde kamers sauna en infra cab stoom cab en een fantastich ontbijt als je kiest voor hotel Garni Jacober . laat je dan over ski verhuur een ski verhuur aanraden door de gastvrouw Birgit en stap niet bij de eerste beste ski verhuur binnen kan je duur komen testaan (eigen ervaring) en ja ga je apreskien neem een kluis want helaas ook in Oostenrijk weet men wat proletarich skien is helaas . Jacobi een uitstekende keus en voor ons herhalings vatbaar . ps ook een eigen parkeerterrein .

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 9herman,jolanda lisa en cas14-01-2007

We zijn met 4 personen in Hotel Jakober geweest, we waren erg te spreken over de klantvriendelijkheid en de service. Inmiddels is het geen 3 pension, maar een 4* hotel. Het is erg schoon, fantastisch afgewerkt en een hele mooie sauna. Zeker een aanrader, met name omdat je in de buurt van de gletsjer zit, waar je makkelijk naartoe kunt, mocht er te weinig sneeuw liggen! Let wel goed op je skies, want deze worden daar met bosjes gestolen. Tip:Kluisje gebruiken!

Gereisd met familie in januari 2006

1 tip over Pension Jakober

• mirjam, 17-10-2013 Rapporteren

Om de hoek zit leuk traditioneel restaurant/bar. Hier worden traditioneel eten geserveerd. Verder zijn daar ook hutten avonden, bands die optreden.Restaurant: heet Kasel Mandl. Je komt echt in apri ski sfeer; terug komen op hotel:je krijgt bij hotel gastenkaart. Hier mee kun je gratis met gasten bus in gemeente Finkenberg-Tux reizen. Niet ver rijden ben je al bij Hinter tux gletscher. Idee om voor seizoen wintersport te gaan?

0 vragen over Pension Jakober

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages