Aparthotel Familienhotel Testerhof

Aparthotel info

Meer aparthotel info

30 reviews over Aparthotel Familienhotel Testerhof

• 9Familie Oostveen10-03-2016

Top hotel met persoonlijke service

Het was heerlijk genieten in de Testerhof. Wat super fijn is, is het zondag-zondag concept: Buiten de files om rijden. We werden hartelijk ontvangen door Sepp, waarna de kinderen meteen hun privé-bioscoop onder hun bed indoken. De speelarena hebben ze ook iedere dag bezocht: klimmen, basketbal, klettersteig, PlayStation, bios, poolbiljart en nog veel meer. Na het skiën, doken ze de wellnes in, want ook hier zijn kinderen van harte welkom. Het skigebied is prima, voor ieder wat wils. Helaas geen ski-in, ski-out, maar dat nemen we voor lief met zoveel andere pluspunten. Mooie sneeuw, gezellige restaurantjes en zelfs skiën boven de 3.000 meter. Familienhotel Testerhof is zeker een aanrader! Gastvrij, hartelijk, top service!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10-29-12-2014

Hadden we dit maar eerdre ontdekt, geen poespas, alles voldoende maar geen overdaad

Gereisd in december 2014

• 9Marco11-02-2012

Waanzinnig goed!

Sepp en Petra weten hoe ze je een vakantiegevoel moeten geven; hartverwarmend. Twee keer geweest en beide keren super. Voor de kinderen een prachtige speelhal en voor de ouders een prachtig skigebied.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9Robert Bleumer09-02-2010

Geweldig hotel, Sepp is super voor kinderen

We zijn hier afgelopen maand een weekje heengeweest, en de beoordelingen van anderen klopten absoluut. Het hotel lag prima tov de liften, 5 minuutjes lopen. Sepp en Petra hebben het perfect ingericht voor mensen met kinderen, zelfs de eetzaal heeft een aparte aangrenzende speelkamer, zodat de kinderen na het eten, terwijl wij nog even lekker nagenoten konden spelen. 's Ochtends konden we ons kindjes bij de skibus en bij het speelparadijs afgeven, dan werden ze naar skiles gebracht cq opgevangen door Marion.

Het eten is uitstekend, iedere dag wat anders en echt heel lekker. Bediening vriendelijk. De kamer was prima, er waren alleen wat lampen kapot, maar dat was binnen 5 minuutjes geregeld. Perfect dat er een aparte kinder- en ouderslaapkamer was.

Het is allemaal erg netjes, goed onderhouden en ook erg netjes schoon. Het zwembad is niet erg groot maar voor kleine kinderen voldoende. Wellness is erg goed met 2 sauna's en 1 turks stoombad.

Ik weet waar we volgend jaar heengaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Bas van Oosterwijck18-01-2010

Super gastvrij familiehotel

Voor de eerste keer op wintersport met onze oudste zoon (4 jaar). We hadden ons geen betere accomodatie kunnen wensen. Wat dat betreft sluit ik me op hoofdlijnen bij de voorgaande beoordelingen aan.

Opvallend: - Sepp en Petra weten nog echt wat de term Gastheerschap betekend ! - Uitstekende service (skipassen liggen klaar bij aankomst, skilessen voor onze zoon zijn geregeld, taxivervoer van hotel naar dalstation gondel voor kinderen -voor volwassenen 5 minuutjes lopen-, alles wat je vraagt lijkt te kunnen) - Uitgebreide voorzieningen, zowel voor volwassenen als kinderen (bar met kegelbanen, Playarena = gigantische indoorspeeltuin is gratis voor de kinderen, als je dat wil kunnen de kinderen ook gezamenlijk eten met andere kinderen - onze zoon wilde na de tweede avond niet eens meer emt ons aan tafel.....- ) - Niets hoeft, alles mag. Je kunt zelf bepalen of en in welke mate je van de voorzieningen gebruik maakt. - super skigebied

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Corina Könst17-08-2009

Heerlijk kinderhotel, uitzonderlijke service

Familotel Testerhof is een erg leuk hotel, geweldig indoorspeelpaleis (Playarena), schoon, mooi zwembad-/saunacomplex. Klein zwembad, maar prima.

Sepp en Petra zijn geweldige mensen, hun service is van absoluut uizonderlijke klasse, top!

Kegelbanen in de de bar, leuk als het weer eens slecht is.

Zeer ruime, schone kamers. Nadeel was het ontbreken van de mogelijkheid om lekker ontspannen buiten te zitten. Er is wel een terras bij de bar, maar een echt lekker zonneterras bij mooi weer zou wel lekker zijn.

Goede keuken. Alleen weinig verschillende sapjes/drankjes voor de kids om te tappen.

Al met al een absolute aanrader, prima ligging, voor de winter sneeuwzeker met de gletsjers van Hintertux op een paar minuten met de auto. Spar-supermarkt tegenover het hotel, makkelijk. Veel leuke vrijetijdsmogelijkheden in het Zillertal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Koen23-03-2009

Prima kinderhotel, zeer goed gelegen

In Testerhof verbleven in maart 2009. Zeer geslaagde vakantie en verblijf. We vinden ons helemaal in de feed-back gegeven door de familie Veen. Service door de eigenaars en het personeel is schitterend. Alles werd voor ons geregeld, en dit steeds met een glimlach. Zeer ruime kamers, ongewoon grote en uitgebreide Kinder Arena. Vraag is of onze kinderen nog wel een ander hotel zullen waarderen… Uitgebreid ontbijtbuffet, maar het avondeten eerder gewoon. Keuze is er voldoende, maar voor deze prijs had ik net iets specialer verwacht.

De ligging van het dorpje (Vorderlanersbach, Tux) in het uitgestrekte skigebied van Mayrhofen tot Hintertux is misschien wel ideaal. Centraal gelegen in dit grote skigebied dus, maar ook veel keuze aan moeilijke en makkelijkere pistes. Wandeltijd tot aan de lift is ong 5'. Je kan ski's ook in de shop boven aan de lift stallen.

Een tip: maak eens een afdeling met een slee op een hiervoor speciaal aangelegde piste. Een taxi brengt je tot boven.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 9Fam Veen24-01-2009

Zeer kindvriendelijk hotel. Persoonlijke service!

Ons gezin bestaande uit ouders en 3 kinderen in een appartement in Testerhof op de derde verdieping. Opa en oma waren in een kleine hotelkamer op de 2de. Het appartement was zeer mooi met veel licht hout en erg veel ruimte. Luxe badkamer en gewoon zeer goed. Kamer op zich wat verouderde aankleding, maar ruim genoeg en schoon. Paste wel in de stijl. Playarena is een binnenspeeltuin met opvang en ligt er pal naast. Vanaf 15.00 uur via de bar binnendoor. Vanuit de bar overzicht op het spelen. Je mag als ouder mee naar binnen en bij kids blijven. Bijna alles is mogelijk. Als het dicht is op zondag deed sepp de eigenaar voor ons open. Dan wel zelf toezicht houden. Kids all inclusive. Volwassenen half pension. Gewoon goed gegeten, lekker ontbijt buffet. Sepp regelt alles. Ski passen, ski lessen. Bij de ski lessen voor kids taxi incl. Ski gebied o.k. Ongeveer 5 min. lopen naar lift van redelijk groot gebied. Bus voor de deur voor gletcher. Jammer geen zon bij hotel, even straatje omhoog lopen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 10Van Wouw Paul12-02-2008

Hoi, een echte aanrader,ik kom er al jaren,sinds een paar jaar over genomen van vader op zoon de sepp, en zijn vrouw.die het hebben uitgebouwd tot een pareltje.Van de 28 jaar dat ik al in het Tuxertal kom is dit de plek om thuis te komen ,

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2007