Pension Burgschrof'n

Pension Burgschrof'nstersterster

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Tux / Lanersbach

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Burgschrof'n?

9Fenomenaal

• 7.4Ligging t.o.v. pistes

Pension info

• Sauna
Meer pension info
Tonen op kaart

7 reviews over Pension Burgschrof'n

• 10willy en ruud spruijt06-02-2012

weer een geweldige week gehad.

het is een heerlijk hotel, niet groot,juist wat we zoeken. een goede kok in de keuken,is elke avond weer genieten. dat je wat vroeg eet is geen probleem i.v.m. gezonde trek na een dag sporten. de sauna is knus,en goed voorzien van handdoeken. voor het hele hotel geld, brandschoon. alle medewerkers van het hotel zijn vriendelijk en behulpzaam. de fakkeltocht op woensdagavond was heel leuk en de punch lekker. wij komen zeker weer terug het ski gebied is goed en met elkaar verbonden. in de zomer is het er goed wandelen en de almabtrieb leuk om mee temaken. het hele gebied tux is een aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Ria Fleuren06-04-2009

Een erg goed pension

Een heel fijn en net pension. Ze waren ook erg gastvrij.

Gereisd met partner in april 2009

• 9Dirk08-07-2008

Familiaal hotel/pension met super service

Leuk en klantgericht familiehotelletje. De eigenaars zouden alles doen om hun bezoekers het naar hun zin te maken en bieden tal van extra's : gratis uitlenen van wandelstokken, rugzak, drinkebus, lokale reisboeken, gidsen naar eigen schapen hoog in de Alpen, ... en steeds met de glimlach. Uitvalsbasis voor tal van korte en lange wandelingen. Hotel wordt regelmatig gemoderniseerd. Gekend om zijn jarenlange tevreden vaste klanten. Leuk detail : de eigenaar is tevens burgemeester van het Tuxerdal.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Cyriel Roobeek20-01-2008

Prima hotel met mooie kamers en goede sauna. Alle dagen heerlijk eten en vriendelijk en gastvrij personeel en management. Als je de zeer regelmatig rijdende skibus als eerste skilift beschouwd is de afstand naar de Eggalm (ook te lopen), Rastkogel of Hintertux geen probleem.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Peter04-01-2007

Net familie/sporthotel in Lanersbach. De skibus stopt op 150 meter. Lopen naar de pistes kost je minimaal 500 meter. Door slechts de mogelijkheid tot halfpension is later dan 19.00u 's avonds eten niet mogelijk. Voor de rest prima.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2007

• 7Peter28-07-2006

Net familiehotel. Beperking is het vroege sluiten van de keuken. Je moet voor 19.00 u binnen zijn anders kun je niet meer eten. Ligt aan doorgaande weg naar Hintertux. Qua skigebied goede aansluiting naar Mayrhofen (met de bus naar de piste anders 10 minuten lopen naar talstation). Anders met de bus naar Hintertux (20 minuten). Apres ski in Tux Lanersbach is niets.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2006

• 10Peeters Kim05-03-2006

It's a great hotel with friendly people who helps you all the time. Great food and not expensive.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2006