Hotel Berghaus

• Ligging t.o.v. pistes8,7

2 reviews over Hotel Berghaus in het Nederlands

Met oudere kinderen

• Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk hotel met wellness afdeling en fantastische massages.

Maar het allerbeste zijn de maaltijden. Een grandioos ontbijtbuffet met o.a streekproducten en echt versgeperst sinaasappelsap, dagelijks jause-buffet en 4/5 gangen diners met culinaire hoogstandjes van de chef.

Daarnaast ligt het hotel heerlijk tussen skigebied rastkogel/eggalm/finkenberg en de Hintertuxer Gletscher in dus is er altijd genoeg sneeuwpret

Heerlijk verwenhotel, in t supermooie tuxertal

Dianavorspaget
7-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Berghaus is een superplek als je heerlijk tot rust wilt komen.

Het team is fantastisch en zorgzaam voor alle gasten, het eten elke avond een feestje. De Wellness afdeling is voor een hotel super-de-luxe.

Groot compliment aan familieFankhauser die het van eenvoudige gasthof hebben opgebouwd tot een 4-sterren+ hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghaus in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.