Appartement Am Dörfl

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Am Dörfl voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Am Dörfl in het Nederlands

2007

wij gaan voor de derde keer in september om te wandelen in

freek en riet bosch uit epe gelderland
3-6-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij gaan voor de derde keer in september om te wandelen in lanersbach prachtig wandelgebied en er heerst hier zoveel rust en de mensen zijn hier zo gastvrij en vriendelijk in dorfplats.

wij kijken er al weer naar uit.

echt een aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes10

het is netjes en het heeft een perfecte liggen dwz

50 meter van de supermarkt

je kunt tot naast de deur skieen

100 meter van de skiverhuur en liften

in het grootste skigebied van oostenrijk

50 meter van een apres ski tent

2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is super hier, je zit naast de supermarkt en naast de lift en het is het grootste skigebied van oostenrijk, en ze hebben de stijlste berg van oostenrijk de Harakiri. Kom hier naar toe

We hebben een aantal aanbieders voor Am Dörfl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Dörfl in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Dörfl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Am Dörfl scoort een 9.6 uit 10 op basis van 4 reviews.