Hotel Alpin Spa Tuxerhof

Hotel Alpin Spa Tuxerhof
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Alpin Spa Tuxerhof voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Alpin Spa Tuxerhof in het Nederlands

In 1 woord ge-wel-dig!!

Hilde Voortman
6-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het voelt elke keer als thuis komen als wij dit fijne hotel binnen lopen. Wat een geweldige service. Hartelijk en behulpzaam personeel. De kamer is ieder jaar weer fantastisch. Het ontbijt, lunch, diner zijn allemaal even goed. Wat een feest. Dit hotel is voor jong en oud geweldig. De spa in het hotel is ook heerlijk!! De ligging van dit hotel is ook perfect, zeer dicht bij de skilift en apresski. Dit hotel is zeker voor iedereen aan te bevelen! Tot snel maar weer!
Magdalena Pfaff, Rezeption, Geschäftsführerin, 20-3-2018

Liebe Familie Voortman!

TAUSEND DANK für Ihre Top-Bewertung!

Schön, dass Ihnen die Zeit bei uns wieder so gut gefallen hat und Sie sich rundum wohl gefühlt haben.

Auf das baldige Wiedersehen freuen wir uns schon sehr!

Herzlichst, Ihre Familie Schneeberger & das Tuxerhof-Verwöhnteam!

Fantastisch hotel

Van der Velde
17-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel lekker eten en zeer mooie welness!

Zalig genieten in een zalig hotel !

Martine
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer klantvriendelijk, fantastische spa en lekker eten. In het 'Himmelreich' word je helemaal zen, de wellness is uitmuntend. De omgeving geeft je het gevoel alsof je je in een 'ansichtkaart' bevindt. Heerlijk vertoeven...

Oude reviews (archief)

een heerlijk verblijf

Francis Janssens
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

voor iedereen die houdt van verwend worden , is dit hotel de juiste keuze.

Ontzettend vriendelijke staff , startende met het onthaal en eindigend in de keuken , kortom iedereen...

Zeer lekker eten , een uitgebreid ontbijtbuffet , dessertenbuffet , en een prachtig verzorgd 4-5 gangendiner.

Mooie , propere kamers voorzien van al de nodige voorzieningen zoals Wifi , flat screen , telefoon , douche ...

Een uitgebreide welness met prachtige sauna's en stoombaden

kortom , een aanrader voor een ontspannende vakantie.

Superior kwaliteit

Globetrotter
22-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles in hotel Tuxerhof is tot in de puntjes geregeld. Het personeel is duidelijk getraind op gastvrijheid; zo werd onze zoon de hele vakantie door al het personeel bij zijn voornaam genoemd en deed de eigenaar een kennismakingsrondje langs de nieuwe gasten.

Het hotel is ingericht op luxe. Alles is mooi, netjes en schoon. Wij verbleven in de Gartensuite, ook perfect.

Zwembad met kindersauna. Netjes en verzorgd. Het eten was overheerlijk. Vers en zeer ruime keuze, zowel bij het ontbijt, de jause als het diner. Uitstekend wijnaanbod. De loopafstand tot de piste was prima, je kunt ook naar het hotel terugskieen (met beetje kunst en vliegwerk).

Geweldig verblijf maar daar was de rekening ook wel naar.

een echt super hotel

theo
6-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooiste sauna gebeuren wat ik ooit heb gezien.een echt prettig hotel met een hele goeie sfeer en mooie schone kamers met echt goed eten.aanrader

geweldig wellness hotel, heerlijk eten

Jeanette
14-11-2008

Wat een luxe en heerlijk eten.Echt super.Kamer van ons was iets minder erg donker en lag net boven de keuken wat zorgde voor overlast.Verder geweldig

Zelden gezien

Danny Lagae
13-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zelden gezien. Hartverwarmende gastvrijheid. Kamers op elk niveau bijzonder mooi en ruim. In de luxe kamers waan je je als God in Oostenrijk. Keizerlijk ontbijtbuffet met alles maar ook alles wat je hartje lust. 's Middags verzorgde snacks. 's Avonds een vijf (gangen) sterren diner. Bijzonder kindvriendlijk : kindermenu op aangepast tijdstip, opvang in binnenspeeltuin tijdens diner, playarena, sapjesbar, ... De saunawereld en zwembad zijn meer dan aanbevolen. Op 50m van de Rastkogelbahn die je naar Zillertal 3000 brengt een wintersportgebied met 260 km skiplezier. Skiën tot aan de skikelder. De bus naar de Hintertuxer gletsjer stopt voor de deur. Ook meegenomen : de Hexenkessel, dé Aprés Ski bar van het dorp, ligt aan de overkant van de straat. Kortom een plaats om nooit te vergeten.
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg mooi en goed georganiseerd hotel. Eigenaren zijn zeer klantgericht. Eten, wijn, kaas is allemaal top.

Voor de kinderen is er genoeg te doen, grote speelhal in het dorp en kleinere in het hotel. Saunalandschap heerlijk.

• Ligging t.o.v. pistes9

Ja, prijs kwaliteitsverhouding is moeilijk weer te geven... het is een zeer luxe hotel maar daarentegen ook prijzig!

Ongekende luxe... zalige vakantie gehad!

Een aanrader dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpin Spa Tuxerhof in Tux / Lanersbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpin Spa Tuxerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpin Spa Tuxerhof scoort een 9.63 uit 10 op basis van 21 reviews.