Trins

Reviews over Trins

fantastische plek

willems maurice
    9-2-2010

Zijn zopas terug van een fijne wintervakantie in Trins, hotel Hoheburg. Wij komen hier al acht jaar en dit jaar was het werkelijk fantastisch goed. Veel sneeuw, zon en fantastische loipen. Wij doen nl. aan langlaufen en nergens vindt je betere loipes dan in Trins. Ze kronkelen door het wijdse dal, door de bossen en dan die stilte.... Hier kom je echt tot rust. Mooie kamers, lekker eten en zeer vriendelijke eigenaars. Elke week doen ze een winterwandeling met hun gasten en zo kom je op plaatsen, waar je anders nooit komt. Ook de prijzen vallen geweldig goed mee. Kortom, een zalige wintervakantie voor mensen die van rust houden, graag lekker eten en zich eens goed willen ontspannen.

Gereisd Met partner in januari 2010

Schitterende omgeving

Aaf Woldinga
    11-3-2009

Piste is voor (kleine) kinderen en echte beginners. Prima langlaufmogelijkheden. Een wandeling langs de beek naar het volgende dorp, tot onderaan de Bergeralmpiste is een must! Aprés ski is kleinschalig.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

Trins is een klein dorp in het Gschnitztal, dat over zijn

F. Vandenabeele
    7-7-2007

Trins is een klein dorp in het Gschnitztal, dat over zijn ganse lengte tot aan het gasthof "Feuerstein" uitnodigt voor heerlijke wandelingen. Het dorpje zelf is niet bijster groot en heeft niets te bieden aan "shoppers" en aan uitgaansleven, maar des te meer aan de echte natuurliefhebbers en rustzoekers

Gereisd Anders in juli 2007

Zeer vriendelijke mensen en hele fijne sfeer bij de piste

Louise
    19-5-2006

Zeer vriendelijke mensen en hele fijne sfeer bij de piste. Voor kleine kinderen zeer geschikt, leuke opvang en lessen. Voor echte beginners heel leuk, gevorderden zijn hier snel uitgekeken. Ondanks dat mijn man gevorderd is zullen we hier volgend jaar weer naar toe gaan vanwege de prachtige natuur en je kunt hier met een gezin met jonge kinderen heel lekker ontspannen.

Gereisd Familie in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

trins is een enorm leuk dorpje om lekker tot rust te kan

karine simoens
    5-11-2005

trins is een enorm leuk dorpje om lekker tot rust te komen uitgaan kan je er niet maar van de natuur en de rust genieten des te meer ik ga er in ieder geval nog eens naartoe een aanrader voor mensen die van rust houden

Gereisd Anders in november 2005
Trins scoort een 5,7 uit 10, op basis van 7 reviews