Tösens

Reviews over Tösens

Leuk stadje

Ger van Gils
    14-8-2017

Klein stadje met slechts 1 winkel waar wel broodjes en kleine andere boodschappen gehaald kunnen worden. Nadeel in het dal vond ik wel de weinig rijdende bussen, slechts 1 keer per uur en tussen de middag zelfs 2 uur geen bus, dus plannen moet je heir wel.

Gereisd Met partner in augustus 2017

mooie, rustige plek en overal dichtbij

Miranda Bosman
    5-8-2015

Tösens is een klein plaatsje van waaruit je overal makkelijk naar toe kunt zoals Reid voor de boodschappen, Serfaus, Spiss, Imst, Fiss ligt allemaal dichtbij van waaruit je kunt wandelen, raften, rodelen en de zon op kunt zien komen. Kortom zeer goede locatie!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Gezellig echt Oostenrijks dorp

fam versteeg
    30-12-2014

Het is een lokatie waar jong tot oud goed kan verblijven. Er is heel veel te doen in de omgeving. In de winter is het prima te rijden naar Ladis. In de zomer zijn er tal van leuke sportieve dingen in de omgeving. Zeg waar je zin in hebt om te doen en het wordt voor je geregeld. Je bent er echt gast en er wordt goed voor je gezorgd. Wandelen, rodelen, fietsen, boogschieten, canyoning, raften, (we hebben het allemaal gedaan) noem maar op.... alles binnen een straal van een paar kilometer, geweldig!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014
Tösens scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews