Kleine hotelsWeer vandaag18°13°
9,4

41 reviews over Hotel Alpenblick in het Nederlands

willy
2-9-2017

je word er warm ontvagen of het de eerste keer of tweede is eten is heel goed en varieerd alle dagen wat anders er is eigenlijk niets dat ik kan zeggen dat niet goed is voor sommige mischien de ligging maar der is een bus halte op 100m mooie omgeving propere kamers

Gereisd Met vrienden in juni 2017

fantastisch

willy rameysen
14-8-2016

het is er heel goed lekker eten mooi uizicht vanop het terras gewoon eens op vakantie zeker een aanrader komen er drie jaar

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Fantastisch eten en glutenvrij !

Christa
2-8-2016

Het onthaal is heel hartelijk en gastvrij. Het eten was telkens om duim en vingers van af te likken. Mary en Peter hebben het ontbijt en het volledig 4-gangen diner iedere dag “glutenvrij” gemaakt voor onze dochter. De “verboden” producten werden door alternatieven vervangen of indien het niet mogelijk was, werd er gezorgd voor een ander voorgerecht/dessert. Niet één keer heeft ze ongemakken gehad. De vele tips voor uitstapjes. Je zit er letterlijk tussen de Vlamingen. Een verzorgd hotel en nette kamers. Gelegen in het rustig bergdorpje Tobadill.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenblick voor je op een rij gezet:

fantastische vakantie en top mensen

Theo en Chantal
25-6-2015

dit is een fantastische plaats voor verschillende uitstappen met de wagen of de fiets. Timmelsjoch, silvretta, stevio. Top mensen die het gasthof open houden en bedienen. dit is een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2015

Super vakantie - een aanrader

Fam. Backx
20-6-2014

Waren dit jaar voor de 2de keer bij Mary en Peter te gast. Wat was dit weer een fantastische vakantie. Rustig gelegen (ideaal voor ons om op uitstap te gaan) mooi uitzicht. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. s' Avonds kan je genieten van Peter zijn kookkunsten. Ook zeer hond vriendelijk Reeds geboekt voor 2015 !!!

Gereisd Met partner in juni 2014

een echte aanrader

willy rameysen
15-6-2014

we zijn er hartelijk ontvangen ,al kenden ze ons nog niet ,de slaapkamers waren dik in orde,proper en de bediening heel goed je moest geen honger leiden ,ze gaven uitleg naar waar je kon gaan en kombineren met iets anders daar in de buurt,Peter en Mary zijn heel goede en vriendelijke hotelbazen ,zelfs de zoon komt een praatje makenen het personeel is vriendelijk en behulpzaam. als een gerecht je niet aanstaat mag je gerust een ander vragen ze veranderen het met veel liefde

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Formidabel Hotel !

scaperfiets
7-10-2013

Gasthof Alpenblick in Tobadill is echt fantastisch. De 2 belgen Peter & Marie zijn supervriendelijk en alles is er proper en in orde. Dicht gelegen tegen de skipiste van See en iets verder maar ook erg de moeite in Sankt Anton. Geweldige dagen meegemaakt daar om nooit te vergeten. Kan ik iedereen aanraden!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

We zijn er deze vakantie langs geweest

Jan
16-8-2011

Nog altijd even perfect en gastvrij bij Peter en Mary, aangezien we te laat boekten was het hotel vol, wij zaten in een gasthof op wandelafstand, en nog altijd even welkom om er te gaan eten, en na elke wandeling een frisse pint, iedereen van de gasten is er blijgezind altijd....

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie hotel prachtig van streek

rik en josiane linda en frits
16-5-2011

peter en mary proficiat met jullie vernieuwd restaurant het is prachtig en we vonden heel leuk eens een drietal dagen te verblijven komen nog wel eens terug

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Reeds geboekt voor volgend jaar

Fam. Descamps Patrick
2-10-2010

We zijn volgend jaar reeds toe aan onze derde keer in Alpenblick , jammer dat we daar ook ouder worden :-)

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenblick in Tobadill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.