Hotel Sonnhof

7.8Goed

Oostenrijk, Tirol, Thiersee

Op vakantie geweest naar Sonnhof?

7.8Goed

• 6.8Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

4 reviews over Hotel Sonnhof

• 7Alfons en Saskia05-03-2007

Prima hotel, voortreffelijke bediening en eten, zowel s ochtends alss avonds. De eigenaar en zijn vrouw mogen echter wel een cursus klant- en voornamelijk kindvriendelijkheid volgen!!! Wij waren niet de enige gasten die dit meermaals gedurende onze vakantie ondervonden hebben met als gevolg dat je je (als je daar gevoelig voor bent) niet meer welkom voelt, zeker met kinderen. Verder zijn de kamers in het oude deel eenvoudig , maar prima verzorgd en schoon. Zwembad dus niet geschikt voor kinderen, een beetje gespetter wordt al niet op prijs gesteld (en dan mn. door de eigenaar, die er genoegen in schept zich mn. in het sauna en zwemgedeelte meermaals te laten zien...) Voor een stel volwassenen die rust en luxe (voor Oostenrijkse begrippen) op prijs stellen in een gemoedelijk dorpje dicht bij de Duitse grens, en het niet erg vindt om voor betere ski-mogelijkheden 20 min. tot een uur te rijden, is dit een uitstekende accomodatie en reisbestemming.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2007

• 9John Janssen25-10-2005

Een sfeervol, gezellig hotel waar je vriendelijk en warm ontvangen wordt door de familie Mauracher. Het hotel waar je kunt relaxen;o.a. massage, whirlpool, sauna, solarium of 's avonds onder genot van een drankje en live-muziek kunt uitblazen van o.a.(berg)wandelingen, mountainbiken, skieen. Ligt op 2 minuten loopafstand van wandelroutes en skipiste. Bushalte voor de deur, een uurtje vanaf o.a. München, Innsbruck, Salzburg. Hier moet je een keer geweest zijn, dan weet je pas wat vakantie is!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in oktober 2005

• 8Miranda16-03-2005

Ik ben er met een vriendin geweest. Ik wist niet was ik ervan moest verwachten maar ik vond het heel gezellig. We gingen met 14 personen. En 2 daarvan kwamen er al 31 jaar!!!! Ik heb het heel erg naar me zin gehad en hoop er nog eens te komen!!!!

• 6Ligging t.o.v. pistes

• De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Balkon / terrasEigen Balkon
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaEucalyptus Sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Kruidenbad, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen