Hotel Hagerhof

Kleine hotelsWeer vandaag-2°-13°

• Ligging t.o.v. pistes8,7

7 reviews over Hotel Hagerhof in het Nederlands

Direct aan lift en aan de piste

Bianca Bosma
24-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de beginnende skiër of iemand die geen zwarte pistes nodig heeft is deze piste echt fantastisch. 1 rode anker sleeplift + 1 blauwe paddestoelenliftDe lift en de piste grenzen direct aan het hotel. Daarbij ligt Thiersee vlakbij Kufstein met uitgebreider skigebied. Maar wij hadden dat zeker niet nodig.Bij de piste (voor het hotel) staat een siglo (ski-bar)hier kunt u lekker een kopje warme koffie (bier) of choco (fanta)drinken maar ook een tosti of worstje eten. Bij mooi weer gaat het dak eraf. en staan er voor het hotel biertafels ,kunt u hier lunchen voor een schappelijk prijsje. De Kamers zijn verzorgd en worden elke dag schoongemaakt. Bij het boeken van halfpension:ontbijt buffet, diverse broodjes, crackers, beperkte soorten vleeswaren/kaas. zoetigheid een keuze uit 2 soorten aanlengsap en joghurt met muesli. Sávonds keuze uit 2 menu's 3 gangen. Als je geen moeilijke eter bent zit er altijd wel iets lekkers bij. De hele dag gezellig, maar na 19.00 uur niks meer te doen.

hier willen we nog een keer heen

Yvonne vreeken
2-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een goed hotel, alles goed verzorgd zoals het eten en de kamers.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super vriendelijke mensen, comfortabele kamers

het eten was lekker maar eenvoudig. Jammer dat we de piste aan het hotel niet konden gebruiken i.v.m. te weinig sneeuw. we gaan zeker nog een keer terug.

Zeer gastvrije mensen

F. van Loenen
6-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gastvrije mensen. Het eten is erg lekker en meer dan voldoende. En het dansen op dinsdag en vrijdag is heerlijk ontspannend..

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

klantvriendelijkheid van de eigenaren laat te wensen over. er wordt door hen groot onderscheid gemaakt tussen vaste gasten en nieuwe gasten. de kamer zijn te zien via intranet, maar zijn in werkelijkheid veel slechter en somberder. de privacy bij het eten is slecht. zonder overleg zijn wij met anderen aan tafel wordt gezet gedurende de hele vakantieperiode. mogelijkheid om dit te veranderen wordt er niet gegeven, helaas! hierdoor voel je je als gast niet op je gemak. bij slechter weer ben je aangewezen op je auto om iets anders te doen dan wintersport. lopen kan wel, maar veel mogelijkheden in de nabije omgeving zijn er weinig.

2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het Hotel als je aan de piste wilt zitten. Het is een oud familiehotel door de oude heer Hager met eigen handen gebouwd. Service is ouderwets. Prijs is zeer redelijk. De kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt. Sommige gasten komen er al 10 tot 15 jaar dit zegt eigenlijk genoeg.

2004

Vriendelijk familiehotel aan de skipiste en tegenover de liften. Overdag de gezellige drukte van het skigebied maar daarna alle rust. Alle informatie op www.hagerhof.at met links naar andere sites over Thiersee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hagerhof in Thiersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hagerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.