Thiersee

We hebben een aantal aanbieders voor Thiersee voor je op een rij gezet:

vakanties Thiersee

We hebben een aantal aanbieders voor Thiersee voor je op een rij gezet:

Reviews over Thiersee

Fantastisch de perfecte vakantie.

M vd Bosch
    4-2-2019

Wat een prachtige omgeving. Uitzicht op de berg de Pendling en het prachtige meer. Een idyllisch plekje waar je helemaal tot rust komt in prachtige natuur. Zeer vriendelijke mensen. En heerlijk eten bij restaurant Schneeberg in Hinterthiersee. Daar is ook een piste in de winter voor beginnende skiërs. Wij komen er altijd in de zomer dus kan geen informatie geven over de winter.

een keurig, goed verzorgd hotel

van zon
    19-8-2014

Er komen vooral bussen met veelal ouderen mensen in het hotel. Wij waren zelf met de auto. En de kids mogen er heel veel, ze kunnen zwemmen, spelen, er is gratis wifi in de grote hal, ligt je kamer net boven de receptie (zoals bij ons) dan heb je ook gratis wifi op je kamer. Het personeel is heel aardig en erg behulpzaam, zijn ook blij dat er kinderen rondrennen. in de buurt is er genoeg te beleven. Op een half uurtje rijden heb je vanalles. Het meertje ligt nog op ongeveer 10 min. rijden, hier kun je heerlijk zwemmen, er zijn glijbanen, duikplanken en een springkussen in het water. Kortom wij hebben een leuke week beleefd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving

astrid
    2-3-2014

Mooie omgeving maar weinig te beleven in de wintermaanden. Erg gericht op het zomertoerisme. De restaurants moet je heel goed zoeken. Zijn lang niet altijd open of laten duidelijk merken geen zin te hebben in klanten. Het meer is prachtig maar verder is er weinig te beleven in het dorp.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gaan zeker terug

vakantiegangers
    24-1-2014

Mooi klein dorp van waaruit je de meest mooie dagtochten kunt maken. Uitzicht op Thiersee en Kufstein en De Wilde Kaiser. Dichtbij aan en uitvalswegen zodat je snel op de plaats van bestemming bent .Mooie wandeltochten fiets ski en heel veel meer

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Fijne camping met prachtig schoon zwemmeer

Irma
    16-8-2013

Heerlijke camping in paradijselijke omgeving wat vooral komt door het prachtige, heldere meer waar je heerlijk in kan zwemmen, ook niet koud. Ook veel wandelmogelijkheden direct van de camping en kastelen/ vestingen in nabije omgeving. Geen broodjes op camping maar dorp is 5 min.lopen en er is een fiets die je kan lenen. Fijne douches met veel ruimte voor je spullen. Leuke campingbeheerders met leuke tips voor omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Thiersee scoort een 8,9 uit 10, op basis van 31 reviews