Sorteren

Reviews over Thiersee

Genieten dat staat op nummer 1.

Aurelie Deroose
    9-8-2015

Het is geen drukke plek en je komt er echt tot rust. Super Locatie om je vakantie door te brengen.

een keurig, goed verzorgd hotel

van zon
    19-8-2014

Er komen vooral bussen met veelal ouderen mensen in het hotel. Wij waren zelf met de auto. En de kids mogen er heel veel, ze kunnen zwemmen, spelen, er is gratis wifi in de grote hal, ligt je kamer net boven de receptie (zoals bij ons) dan heb je ook gratis wifi op je kamer.

Het personeel is heel aardig en erg behulpzaam, zijn ook blij dat er kinderen rondrennen. in de buurt is er genoeg te beleven. Op een half uurtje rijden heb je vanalles. Het meertje ligt nog op ongeveer 10 min. rijden, hier kun je heerlijk zwemmen, er zijn glijbanen, duikplanken en een springkussen in het water. Kortom wij hebben een leuke week beleefd.

Rustig dorpje in mooie omgeving.

TP
    10-8-2014

Klein rustig dorpje met een paar leuke tentjes en Spar supermarkt. Voor 3 euro pp krijg je toegang tot het meer, speelweide en glijbaan. Alles netjes onderhouden.

Heerlijk, lekker eten restaurant Schneeberg

M Jansen
    21-4-2014

Giessenbach klamm, Kufstein,Walchsee mooie wandelroutes alles vlakbij

Mooie omgeving

astrid
    2-3-2014

Mooie omgeving maar weinig te beleven in de wintermaanden. Erg gericht op het zomertoerisme. De restaurants moet je heel goed zoeken. Zijn lang niet altijd open of laten duidelijk merken geen zin te hebben in klanten. Het meer is prachtig maar verder is er weinig te beleven in het dorp.

Thiersee scoort een 8,6 uit 10, op basis van 30 reviews