Sorteren

Reviews over Thiersee

Super vakantie gehad met gezin met 2 kids (10/13)

M. Kops
    23-8-2018

Heerlijke rustige camping. De camping heeft een aantal plaatsen aan het meer met voldoende schaduw en direct toegang tot het meer. Het sanitair is super eenvoudig en gedateerd, maar schoon en functioneel. De omgeving is prachtig. De camping heeft een restaurantje en op 5 minuten lopen is een bakker en een supermarkt. Kufstein ligt op iets van 15 minuten rijden. Het meer is super schoon en heerlijk qua temperatuur. Het uitzicht vanaf de camping op de omliggende bergen heeft ons in 3 weken niet verveeld.

Lekker kneuterig familiebedrijf

Olga Vermaire
    15-8-2017

Het is een oud pension, uitstraling jaren 60 en het is een familiebedrijf.

In de keuken staat de eigenaar (72) met liefde het ontbijt nog zelf te maken met assistentie van zijn vrouw.

en in de avond kookt hij ook voor het restaurant wat er bij is en wat beredruk is.

Hele lieve mensen, nette schone kamer en prima ontbijt voor die prijs.

Prima hotel voor een tussenstop zomers, er is niet zo veel doen.

Maar in de winter uitstekende geschikt voor een wintersport vakantie!

Het is altijd goed daar te zijn. Vriendelijk.

Truus
    1-5-2016

Zijn vriendelijk en het eten is prima.

Gemoedelijk.

Super vakantie bij echte vrienden

Aurelie Deroose
    9-8-2015

Zoals elk jaar werden we weer als vrienden ontvangen. We zijn super bediend geweest en het was ook lekker eten. Deze mensen zijn echte vrienden van ons geworden en daarom is het leuk om elk jaar weer opnieuw te gaan. Het afscheid was weer heel erg moeilijk zoals elk jaar. Ik verlang al tot volgend jaar.

Liefste familie Sieberer jullie zijn de beste.

Hertog van Hongarije Benkest Y es

Hertog beniest yves
    29-7-2015

In dit hotel ga ik al 25 jaar op vakantie ben onlangs weer op vakantie geweest er heerst daar een rustige sfeer waar je tot jezelf komt, de eigenaaar de familie Sieberer zijn de perfectie zelf en heel lief, voor de prijs moet je het niet laten 270 euro in hoogseizoen halfpension voor 1 week. Het zou onverantwoord zijn op dit Hotel slechte punten te geven, als je dit toch zou doen is dit kwaad opzet, ik beveel het iedereen aan en ga maar met de groeten van beniest yves je zal er meer dan welkom zijn.

Thiersee scoort een 8,5 uit 10, op basis van 30 reviews