Gasthof Almhof & Gästehaus Fichtenhof

Gasthof
Kleine hotels
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Almhof & Gästehaus Fichtenhof voor je op een rij gezet:

5 reviews over Gasthof Almhof & Gästehaus Fichtenhof in het Nederlands

mooie vakantie

fam novak
27-8-2009

echt oostenrijks hotel jammer genoeg ligt het nogal afgelegen zekler met kinderen ben je verplicht om iedere dag de auto te pakken om wat te beleven er is genoeg te doen in de omgeving zeer mooi gebied

Geweldige plek voor berbewandelaars!!

Harma Dokter
17-8-2009

Vele mogelijkheden om te wandelen!! Ook een mooi uitzicht vanaf het terras

2008

Het is een zeer mooi hotel met weinig ander volk in de gebuurte. het is perfect voor schoolgaande jeugd.

2007

ligt aan een doorgaande weg, bij het riool, meedere nederlanders vertrokken eerder, slechte stoelen, goedkope drank, anwb prees dit hotel aan nou mensen qua prijs zeker maar daar is ook alles mee gezegd

Zeer vriendelijke bediening,proper,kortom zeer gastvrij.

Minpunten:Eten is niet slecht maar toch wel zeer goedkoop gehouden.

Ook steeds vervoer nodig om naar de skipisten te gaan.Men kan met de bus maar deze vertrekt reeds om 1545 aan de skipist zodat ervan apres-ski niet veel sprake is.Toch een 7/10

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Almhof & Gästehaus Fichtenhof in Thierbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Almhof & Gästehaus Fichtenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.